شناسهٔ خبر: 67610514 - سرویس سیاسی
منبع: ۵۹۸ | لینک خبر

واکنش سخنگوی دولت به نامه پزشکیان به مخبر

سخنگوی دولت به نامه مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب به مخبر واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری 598، علی بهادری جهرمی چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: رئیس جمهور منتخب در وعده های خود گفتند برنامه ای که در دولت شهید رئیسی تدوین و تصویب شده استمرار خواهند داشت و گفتند برخی افراد دولت شهید رئیسی در ستاد ما هستند.

وی ادامه داد: امیدواریم که از این نقاط قوت استفاده کنند و خدمت رسانی به مردم همچنان ادامه یابد.

سخنگوی دولت در مورد نامه مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب به سرپرست ریاست جمهوری گفت: رئیس جمهور منتخب در مورد انتصابات در خواستی از سرپرست ریاست جمهوری داشتند، البته درست است هنوز رئیس جمهور مستقر نشده است و الان سرپرست ریاست جمهوری آقای مخبر است و مفاد این درخواست هم یک ماه پیش یعنی خردادماه از سوی آقای مخبر اعلام شد که انتصابات غیر ضروری انجام نشود، بدیهی است اگر استعفای صورت گیرد نمی توان روال امور را متوقف کرد.

وی تصریح کرد: رهبر انقلاب هم این دولت را دولت کار و امید نامیدند و روال شهید رئیسی هم این بود که خدمت به مردم متوقف نشود.

بهادری جهرمی اضافه کرد: در جلسه امروز هیات دولت هم آقای مخبر تاکید کردند که تا روز تحلیف وزراتخانه ها با سرعتی مثل سرعت روز اول به فعالیت خود ادامه بدهند و هر برنامه ای که دارند با سرعت پیش ببرند تا مدیون مردم و خون شهید رییسی نشویم .