شناسهٔ خبر: 67587073 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس خبر داد:

ورود پتروشیمی‌ها برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در بوشهر

بوشهر- ایرنا- مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس از ۲ مصوبه شورای راهبردی پتروشیمی های این منطقه برای کمک به آزادی زندانیان غیرعمد و همچنین کمک به معیشت خانواده های زندانیان در استان بوشهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، «سخاوت اسدی» روز سه شنبه در جلسه شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه ویژه پارس با حضور رییس کل دادگستری استان بوشهر اظهار کرد: حمایت از خانواده‌های زندانیان و همچنین آزادی زندانیان غیرعمد را به عنوان یک دغدغه مند در قالب مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت و شرکت های تابعه در جنوب استان بوشهر دنبال می کنیم.

وی افزود: در کمتر از ۲ سال گذشته شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه ویژه پارس کمک های قابل توجهی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد انجام داده که بر اساس آن تعداد زیادی از زندانیان آزاد شدند.

بیشتر بخوانید

۴۶ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر آزاد شدند

آزادی ۱۹ زندانی در بوشهر

آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیر عمد در استان بوشهر

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در مورد کمک به خانواده های زندانیان، تصریح کرد: در دیدار مسئولین قوه قضاییه با مقام معظم رهبری در هفته قوه قضاییه، رهبر انقلاب بر کمک و توجه به خانواده های زندانیان تاکید فرمودند و بر همین‌ اساس در شورای راهبردی اعتباراتی برای این عمل خداپسندانه مصوب شده است.

اسدی ادامه داد: این اعتبارات از طریق انجمن حمایت از زندانیان برای تامین معیشت آنان هزینه خواهد شد.

ورود شورای راهبردی پتروشیمی‌های بوشهر برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

وی گفت: بر اساس آمارهای رییس کل دادگستری استان، به دلیل استقرار صنایع عظیم نفت، گاز و پتروشیمی در استان بوشهر به ویژه در چهار شهرستان جنوبی و به تبع آن اشتغال ایجاد شده برای جوانان، خوشبختانه شاهد کاهش آمار زندانیان در این مناطق هستیم که باعث خوشحالی است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس اظهار امیدواری کرد: با تداوم این روند در سراسر استان و کشور شاهد کاهش جرم و در نتیجه کاهش زندانیان باشیم.