شناسهٔ خبر: 67568425 - سرویس فرهنگی
منبع: بهار | لینک خبر

اسکارلت جوهانسون به ماقبل تاریخ می‌رود

صاحب‌خبر -
گروه فرهنگی:اسکارلت جوهانسون بازیگر اسکار گرفته سینما هم می‌خواهد تا مدتی طولانی بخشی از دنیای دایناسورهای ماقبل تاریخ استیون اسپیلبرگ باشد.به گزارش صبا، این بازیگر از فیلمنامه «دنیای ژوراسیک ۴» تعریف و آن را فوق‌العاده توصیف کرده است.
 
جوهانسون همچنین ابراز تمایل کرده که طی ده سال آینده در قسمت‌های بعدی این فرانچایز بلاک باستر حضور داشته باشد.او از جمله بازیگرانی است که تازه به دنیای دایناسوری اسپیلبرگ و کمپانی یونیورسال پیوسته و در قسمت جدید آن، یکی از نقش های اصلی را بازی می کند.
این فیلم را گارت ادواردز سازنده «گودزیلا» و یکی از قسمت‌های اکشن علمی تخیلی «جنگ ستارگان» کارگردانی می‌کند.

فیلمنامه قسمت چهارم سری تازه «پارک ژوراسیک» را دیوید کوپ با نگاهی به دنیای خلق شده در سری اول این مجموعه فیلم نوشته است.به گفته جوهانسون: «من همیشه یکی از آن طرفداران خفن و سرسخت اکشن دلهره‌آور پارک ژوراسیک بوده‌ام و قسمت اول این مجموعه فیلم جزو اولین فیلم‌هایی است که من روی پرده بزرگ سینما تماشا کردم. آن زمان خیلی ترسیده بودم و داستان فیلم، تاثیر عجیبی روی من گذاشته بود. باید بگویم این فیلم تمام دنیا و زندگی‌ام را تغییر داد و حتی باعث شد به فکر بازیگر شدن بیفتم.»

این بازیگر در حالی از فوق‌العاده بودن داستان فیلمنامه قسمت چهارم دنیای ژوراسیک یاد می‌کند که کسی اطلاعی از کم و کیف و چند و چون آن ندارد و سازندگانش در این رابطه سکوت کرده‌اند.مدیران یونیورسال تنها به بیان این نکته اکتفا کرده‌اند که داستان قسمت تازه در فضایی تازه و متفاوت و با حضور کاراکترهایی جدید ادامه پیدا می‌کند و از فضای قسمت‌های قبلی فاصله بسیار زیادی دارد.

در تریلوژی اول دنیای ژوراسیک کریس پرات و برایس دالاس هاوارد نقش‌های اصلی را به عهده داشتند. این سه قسمت توانستند در سطح جهانی بالای یک میلیارد دلار فروش کنند.در قسمت اول سه‌گانه جدید بازیگرانی چون جاناتان بیلی، مانوئل گارسیا رولفو، ماهرشالا علی و روپرت فرند در مقابل جوهانسن حضور دارند.استیون اسپیلبرگ خالق سینمایی این فرانچایز بلاک باستر هالیوود، به عنوان مدیر تولید و یکی از تهیه کنندگان قسمت جدید با آن همکاری دارد.