شناسهٔ خبر: 67566859 - سرویس سیاسی
منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده مردم ورامین در مجلس:

جریان‌های سیاسی با برنامه‌های حمایتی، رفاقت خود را با دولت منتخب نشان دهند

تهران- ایرنا- نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، جناح‌های رقیب باید رفتارهای رقابتی دوران انتخابات را به هنجارهای رفاقتی تبدیل کنند، گفت: احزاب و جریان‌های سیاسی با پیام‌ها و برنامه‌های حمایتی خود این رفاقت را نشان دهند.

صاحب‌خبر -

علی خزایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره فرمایشات رهبر معظم انقلاب خطاب به رئیس جمهور منتخب کشور گفت: رهبر معظم انقلاب همیشه نگاه رشدمحور به کشور داشتند و در این راه به بهره گیری از جوانان توجه دارند و پیام اخیر ایشان هم فراجناحی در مسیر اعتلای کشور است.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رقابت‌های انتخاباتی به پایان رسیده است و باید همه چهره‌های سیاسی طبق عقل سلیم به دولت کمک کنند، یادآور شد: شرایط داخلی و خارجی کشور به نحوی است که باید دولت اقتدار لازم را در مجامع بین المللی داشته باشد تا بتواند حق و حقوق کشور را استیفاء کند.

وی دو جناح سیاسی در کشور را به دو بال پرنده تشبیه کرد که باید با کمک هم پرواز کنند و اضافه کرد: رشد و پیشرفت کشور نیازمند اتحاد این دو جناح سیاسی است و این دو جناح به مانند دو حزب سیاسی در آمریکا نیستند که به یکدیگر هجمه وارد کرده و با هم دشمنی دارند.

این نماینده مجلس با اشاره به بخش دیگری از سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه دولت منتخب از ظرفیت‌های فراوان کشور بویژه منابع انسانیِ جوان، انقلابی و کارآمد استفاده کند، گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید فرمودند که رئیس جمهور منتخب مردم داری، پرکاری، دلسوزی و کارآمدی را ادامه دهد و رئیس جمهور نگاه پدرانه به کشور و مردم جامعه داشته باشد.

نماینده مردم ورامین درباره اینکه طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، جناح‌های رقیب چگونه باید رفتارهای رقابتی دوران انتخابات را به هنجارهای رفاقتی تبدیل کنند؟ عنوان کرد: در این حوزه باید کمک به دولت در دستور کار همه گروه‌ها قرار بگیرد و نامزدهای انتخابات و سایر احزاب و جریان‌های سیاسی هم با پیام‌ها و برنامه‌های حمایتی خود، در عمل این رفاقت را نشان دهند.

خزایی خاطرنشان کرد: همه گروه‌های و جناح‌های سیاسی باید همکاری دوستانه در میدان را در دستور کار قرار دهند و هر گروه و جناحی که تجربه موفق اجرایی داشته، آن برنامه را به دولت جدید ارائه دهد تا این رویه سبب رشد و پیشرفت کشور شود.