شناسهٔ خبر: 67560553 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس شورای شهر تبریز: «پزشکیان» امید در جامعه را افزایش داد

تبریز- ایرنا- رییس شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: «پزشکیان» امید در جامعه را افزایش داد و به عنوان رییس جمهور نهم از سوی مردم انتخاب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی کلانشهر تبریز، «شهرام دبیری»، روز یکشنبه در دویست و سومین جلسه علنی شورای اسلامی این شهر با بیان اینکه مردم آذربایجان شرقی همچون گذشته عمق وفاداری به انقلاب، نظام و رهبری را با حضور در پای صندوق‌ها و مشارکت حداکثری در انتخابات به رخ دشمنان کشیدند، افزود: این انتخابات نیز نشان داد که مردم با انتخاب آگاه، فردی صادق و انقلابی را برای اداره امور کشور برگزیدند.

وی اظهار کرد: مردم غیور ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون نشان داده‌اند که همواره غیرتمندانه پای صندوق‌های رای حاضر شده و در تمامی صحنه‌های انقلاب حضور دارند.

رییس شورای اسلامی تبریز با بیان اینکه انتخابات دور دوم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با مشارکت حداکثری غیرقابل پیش‌بینی بود، گفت: حضور پرشور مردم ایران در این انتخابات نشان داد که مردم با جان و دل در تعیین سرنوشت کشور خود مشارکت دارند.

دبیری، با تاکید بر اینکه مردم آذربایجان شرقی نیز با حضور فعال خود در این دوره از انتخابات، حماسه دیگری آفریدند، ادامه داد: بر اساس گزارش دست اندرکاران انتخابات، انتخابات در سلامت و آرامش برگزار شد و هر ۲ نامزد با اخلاقمداری با هم رقابت کردند.

وی یادآور شد: «پزشکیان» فردی درد آشنا است و مسایل و مشکلات کشور و استان را نیز از نزدیک لمس کرده‌ بنابراین حل این مسایل از جمله اولویت‌های وی خواهد بود.

رییس شورای اسلامی تبریز گفت:‌ امید است با حمایت تمام مردم اعم از نخبگان، جوانان، زنان و تمام اقشار جامعه و رهبر معظم انقلاب و مسوولان کشوری، رییس جمهور منتخب از خطه‌ آذربایجان، بتواند وظیفه‌ خود را به نحو احسن انجام دهد، کشور را به سمت آبادانی پیش ببرد و در نهایت رضایت مردم و امیدواری جوانان را کسب کند.

دبیری، با آرزوی موفقیت برای پزشکیان، انتخاب وی به عنوان رییس جمهور را به تمام مردم ایران به ویژه مردم استان تبریک گفت.

شهرداری با نماینده کارگران و تعدادی از کارکنان شهرداری به دلیل عدم نیاز قطع همکاری کرده است

در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز همچنین قطع همکاری تعدادی از پرسنل شهرداری توسط ۲ عضو شورای اسلامی شهر تبریز پیگیری شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر تبریز، فریدون بابایی اقدم، عضو شورای اسلامی شهر تبریز در این جلسه در تذکری اظهار کرد: شهرداری با نماینده کارگران و تعدادی از کارکنان شهرداری ظاهرا به دلیل عدم نیاز قطع همکاری کرده است، شهردار توضیحی در این خصوص ارائه دهد.

وی ادامه داد: این افراد گفته‌اند که تاکنون جوابی از شهرداری نگرفته‌اند و شهردار نیز در این خصوص اظهار بی اطلاعی کرده است.

شهرام دبیری، رئیس شورای شهر تبریز نیز در این خصوص بیان کرد: این قضایا باید در خود شهرداری حل و از ادامه دار شدن مسائل این چنین جلوگیری شود، نباید کارکنان صرفاً بدلیل مخالفت، اعتراض یا پیگیری حقوق کارگران اخراج شود.

دبیری افزود: اگر قطع همکاری به خاطر مسائل انضباطی یا کم کاری باشد از طریق حراست شفاف مشخص می شود.

وی گفت: یکی از این کارکنان که با وی قطع همکاری و قراردادش تمدید نشده، الان در شورا حضور داشت و عزیزان نیروی انتظامی هم در خصوص رفع مشکل وی طی تماس تلفنی تاکید داشتند.