شناسهٔ خبر: 67555299 - سرویس سیاسی
منبع: ایسنا | لینک خبر

با اشاره به انتخابات ۱۵ تیر ۱۴۰۳

نثاری: مسئولان باید با همدلی و همراهی برای اعتلای نظام اسلامی گام بردارند

علی قورچیان

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم مانند همیشه دین خود را به نظام و انقلاب خود ادا کردند و امروز نوبت مسئولان است که با همدلی و همراهی برای یک هدف واحد یعنی اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران و افزایش سطح رفاه مردم گام بردارند.

صاحب‌خبر -

علیرضا نثاری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به ضروت همدلی برای توسعه ملی با پایان رقابت‌های انتخاباتی، بیان کرد: اصل انتخابات بدین معنا است که به جامعه هدف اختیار انتخاب داده خواهد شد. هدف از انتخابات این بوده که مردم حضور پیدا کرده و متناسب با شرایطی که خودشان تشخیص می‌دهند یک نفر را برای اداره یک امور خاص انتخاب کنند. این بار نیز مردم عزیز مانند همیشه حماسه آفریدند. در دو مرحله پای صندوق‌های رای حاضر شدند. علی رغم گله‌مندی‌هایی که مردم به حق دارند، در دو مرحله پشت انقلاب ایستادند.

وی در ادامه اظهار کرد: برای اولین بار شاهد بودیم که مشارکت مردم در مرحله دوم انتخابات بیشتر از مرحله اول بود. این پیام معناداری برای مسئولان دارد. مردم مانند همیشه دین خود را به نظام و انقلاب خود ادا کردند. امروز نوبت مسئولان است که با همدلی و همراهی برای یک هدف واحد یعنی اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران و افزایش سطح رفاه مردم گام برداریم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رفع معضل بیکاری، تقویت ارزش پول ملی و رشد تولید ناخالص از جمله مواردی است که باید با هم‌افزایی دنبال شود. امیدواریم آقای پزشکیان نیز قدر این فرصت را که مردم در اختیار ایشان قرار داده‌اند بداند و با ایجاد بستر همدلی و همراهی و استفاده از همه ظرفیت‌های کشور در جهت توسعه ملی کشور گام بردارد.

وی در ادامه تاکید کرد: دیگر جای بهانه وجود ندارد. مردم ما انتظار دارند تا مشکلات آنان حل شود. ما نیز در مجلس در کنار برنامه‌هایی که به نفع منافع عمومی مردم است، خواهیم ایستاد.

انتهای پیام