شناسهٔ خبر: 67550604 - سرویس اقتصادی
منبع: ایلنا | لینک خبر

پیام تبریک وزیر نیرو به رئیس جمهور منتخب

وزیر نیرو در پیام تبریکی به رئیس جمهور منتخب نوشت: اکنون آغاز دوره‌ای جدید برای همکاری و همدلی در کشور است تا از رهاورد آرا و پشتیبانی آحاد مردم، ایران اسلامی باقدرت و صلابت در مسیر اعتلا و شکوفایی حرکت کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از وزارت نیرو، "علی اکبر محرابیان" در پی موفقیت دکتر مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم پیام تبریکی به شرح زیر صادر کرد:

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان

رئیس جمهور منتخب و محترم ایران اسلامی

برگزاری پرشور و مشارکت فعالانه مردم هوشیار و شریف ایران اسلامی در چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران، برگ زرین دیگری را در تاریخ پر‌افتخار جمهوری اسلامی ایران رقم زد و فصل تازه‌ای را در عرصه تلاش و کوشش برای پیشرفت، توسعه و آبادانی ایران اسلامی گشوده است.

حضور چشمگیر مردم در پای صندوق‌های رای در این دوره از انتخابات فارغ از گرایش‌های حزبی و سیاسی، در گام نخست اقتدار ملی را در برهه حساس کنونی کشور به نمایش گذاشت و با ناکام گذاشتن اهداف شوم و پلید دشمنان دیرین این مرز و بوم، موجب جلب اعتماد و حمایت اکثریت مردم از جنابعالی و برنامه‌هایتان شد.

اکنون آغاز دوره‌ای جدید برای همکاری و همدلی در کشور است تا از رهاورد آرا و پشتیبانی آحاد مردم، ایران اسلامی باقدرت و صلابت در مسیر اعتلا و شکوفایی حرکت کند.

به نمایندگی از خانواده بزرگ صنعت آب و برق کشور ضمن تبریک موفقیت جنابعالی در کسب اکثریت آرای مردم بعنوان رئیس جمهور منتخب ایران اسلامی، سرافرازی شما را در پیشبرد اهداف و برنامه‌های کشور ظل رهنمود‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و در تداوم تلاش‌های بی‌وقفه و خستگی ناپذیر شهید خدمت آیت الله سید ابراهیم رئیسی از خداوند متعال مسئلت دارم.

علی اکبر محرابیان

وزیر نیرو

انتهای پیام/