شناسهٔ خبر: 67547871 - سرویس استانی
منبع: ایسنا | لینک خبر

۴ کشته و ۷ مصدوم در حوادث امروز خوزستان

دلال آلبوشهبازی

سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از کشته شدن چهار نفر و مصدومیت هفت تن در حوادث امروز خوزستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

عارف شرهانی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: ساعت ۱۸:۵۰ امروز (۱۶ تیرماه) از طریق تماس با سامانه ۱۱۵ موضوع غرق شدگی دو نفر در رودخانه کرخه در اندیمشک اطلاع رسانی شد.

وی با اشاره به اعزام دو آمبولانس به محل حادثه افزود: در پی این حادثه دو پسر ۱۷ ساله جان باختند که پیکر آن‌ها توسط تکنسین های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک و نظام مافی شوش انتقال یافت.

سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: همچنین در پی واژگونی یک خودروی پژو پارس که ساعت ۱۹:۱۰ امروز در روستای الجزایر در جاده شوش – اهواز رخ داد, دو مرد ۲۵ و ۳۵ ساله کشته شدند که پیکر این دو نفر توسط آمبولانس شهرداری به سردخانه انتقال یافت. 

شرهانی بیان کرد: همچنین در این حادثه یک پسر ۱۷ ساله و یک مرد ۲۰ ساله مصدوم شدند که به بیمارستان نظام مافی شوش منتقل شدند. 

وی عنوان کرد: همچنین  ساعت ۱۹:۵۰ امروز به دلیل ریخته شدن گازوئیل روی جاده هفتکل – اهواز در محدوده گردنه‌های نمره یک، تصادف زنجیره‌ای رخ داد.

سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در پی این شرایط دو خودروی پراید و سمند با هم برخورد کردند، دو موتورسیکلت واژگون شدند، سه خودروی پیکان، پژو پارس و پراید از مسیر منحرف شدند و و دو خودروی جک و مزدا تری واژگون شدند.

شرهانی بیان کرد: در این حادثه سه مرد ۳۱، ۳۷ و ۶۲ ساله و دو رن ۲۸ و ۴۴ ساله مصدوم شدند که توسط دو آمبولانس ۱۱۵ به درمانگاه شهدای سلامت هفتکل انتقال یافتند. 

انتهای پیام