شناسهٔ خبر: 67547036 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

ورزشکار البرزی قهرمان مسابقات اسنوکر پیشکسوتان کشور شد

رشت - ایرنا - بیست و سومین دوره رقابت های اسنوکر پیشکسوتان کشور شنبه شب با قهرمانی سلمان یوسفیان از البرز در رشت خاتمه یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در این دوره از رقابت ها، ۸۶ ورزشکار پیشکسوت از استان های تهران، خراسان رضوی، خوزستان، اردبیل، گلستان، خراسان جنوبی، البرز، زنجان، اصفهان، کرمان، گیلان، مازندران، خراسان شمالی، قزوین و اردبیل حضور داشتند که به مدت یک هفته در رشت با هم به رقابت پرداختند.

در جریان این مسابقات، سلمان یوسفیان و مهدی بابایی چگینی هر ۲ از استان البرز با برتری برابر حریفان خود به دیدار پایانی راه یافتند که در بازی نهایی، سلمان یوسفیان با نتیجه چهار بر سه حریفش را مغلوب کرد و مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد و بابایی چگینی نایب قهرمان شد.

همچنین شهریار آذربخش از اردبیل و کامیار رادکانی از خراسان رضوی به طور مشترک در مکان سوم رقابت های اسنوکر قهرمانی پیشکسوتان کشور قرار گرفتند.

قضاوت این دوره از رقابت‌ها را، افشین دهقانی به عنوان سر داور، معین نژاد غلامعلی، مهربد مجاهدنیا، سهیل قاجار، حسین بیابانی‌ مقدم، صالح بنانی، هادی قلی‌پور، رضا جمال‌ امیدی، علی نصیری، کیهان خیراندیش و ماهان زیبایی به عنوان داور برعهده داشتند، ضمن اینکه مسوولیت برگزاری این مسابقات برعهده نیما غلامی بود.

اسنوکر یک ورزش وابسته به توپ و چوب و میز است و مانند بیلیارد در دسته ورزش های چوبی یا همان کیو اسپرت قرار دارد.