شناسهٔ خبر: 67539198 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار خراسان شمالی: مردم پیروز واقعی انتخابات هستند

بجنورد-ایرنا- استاندار خراسان شمالی با اشاره به افزایش مشارکت مردم در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان گفت: مردم پیروز واقعی انتخابات هستند که با حضور پرشور خود حماسه ای دیگر رقم زدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد روز شنبه در این خصوص اظهارکرد: از مردم استان به خاطر این حضور و مشارکت فعال در انتخابات، تشکر ویژه دارم که موجب افتخار نظام و خوشحالی مقام معظم رهبری شدند و درک سیاسی خویش را نشان دادند.

وی افزود: برای رییس جمهور منتخب نیز آرزوی توفیق دارم و تمامی دست‌اندرکاران انتخابات در استان اعم از عوامل اجرایی و نظارتی که موجب برگزاری انتخابات در یک فضای همدلی و در عین حال رقابتی سالم شدند، تشکر و قدردانی می شود.

استاندار خراسان شمالی اضافه کرد: اکنون انتخابات به پایان رسیده و دوره همکاری و همدلی در جهت پیشرفت اجتماعی، فرهنگی و عمرانی را در پیش رو داریم و تمام مسئولان و مدیران استان باید با همان جدیت گذشته در انجام وظایف خویش اهتمام کنند.

وی ادامه داد: همه ما امانتدار نظام هستیم و باید با جدیت در خدمت مردم استان باشیم که به حق حماسه حضور را خلق کرده و نشان دادند که نظام شفاف و آرای مردم در آن تعیین کننده است.

به گزارش ایرنا، مشارکت انتخاباتی مردم استان در مرحله دوم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به ۵۳.۴۷ درصد رسید.

مرحله اول انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در یکهزار و ۵۸۰ نقطه شهری و روستایی خراسان شمالی با مشارکت ۴۵ درصدی مردم این خطه برگزار شد.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد از آن در روستاها سکونت دارند.