شناسهٔ خبر: 67537866 - سرویس بین‌الملل
منبع: ایسنا | لینک خبر

ارتش یمن با «طوفان ویرانگر» به میدان آمد

زینب غلامی

ارتش یمن رزمایش نظامی پیچیده‌ای را با عنوان «طوفان ویرانگر» برگزار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، یگان‌هایی از منطقه چهار نظامی در ارتش یمن رزمایش نظامی پیچیده‌ای را با عنوان «طوفان ویرانگر» برگزار کردند که درباره سطح عالی آموزش و هماهنگی بین نیروهای مهاجم یمنی و تاکتیک‌های متنوع جنگی و سطح انعطاف و عملکرد جنگی ارتش یمن بود.

طبق گزارش المیادین، این رزمایش شبیه‌سازی حمله به پادگان‌های فرضی رژیم اشغالگر صهیونیستی و انگلیسی بود.

این رزمایش با حضور «محمد الغماری» رئیس ستاد کل، «عبداللطیف المهدی» فرمانده منطقه چهارم نظامی، «محمد البخیتی» استاندار ذمار و مسوولان دیگری از وزارت دفاع و شخصیت‌های اجتماعی برگزار شد.

در این رزمایش، واحدهای نظامی از جمله نیروی پهپادی، یگان توپخانه، تک تیراندازان، نیروی ضد زرهی، پیاده‌نظام، مهندسی و یگان‌های دیگری حضور داشتند.

این رزمایش با حمله به پادگان‌های فرضی رژیم صهیونیستی و انگلیس و به نمایش گذاشتن سطح عالی هماهنگی و آموزش بین نیروهای مهاجم یمنی بود.

ارتش یمن با «طوفان ویرانگر» به میدان آمد رزمایش ارتش یمن

ارتش یمن با «طوفان ویرانگر» به میدان آمد رزمایش ارتش یمن

مرحله اول این رزمایش شامل حمله پهپادهای ارتش یمن به پادگان‌های رژیم صهیونیستی و انگلیس و حمله هواپیماهای دیگر به داخل و خارج پادگان‌ها و ویران کردن آن‌ها و از کار انداختن سامانه‌های رصد و شناسایی و هدف قرار دادن اتاق‌های فرماندهی و عملیات دشمن و قتل فرماندهان آن بود.

مرحله دوم حمله واحد توپخانه به اتاق فرماندهی و کنترل بر سلاح توپخانه دشمن و مرحله سوم حمله تک تیراندازان به دوربین‌های نظارتی در بالای ساختمان‌ها بود.

ارتش یمن با «طوفان ویرانگر» به میدان آمد رزمایش ارتش یمن
ارتش یمن با «طوفان ویرانگر» به میدان آمد رزمایش ارتش یمن
ارتش یمن با «طوفان ویرانگر» به میدان آمد رزمایش ارتش یمن

در مرحله چهارم نیز نیروی ضد زرهی از تونل‌های مخفی زیرزمین بیرون آمده و گروه‌های خود را برای حمله به اهداف در اطراف این پادگان‌ها مستقر و نیروهای دشمن را هدف قرار داده و خودروهای باقی‌مانده در داخل و خارج پادگان را مورد حمله قرار داد. گروه دومی از نیروی ضد زرهی نیز بقیه اهداف را مورد حمله قرار داد.

بعد از نابودی تمام اهداف در ساختمان‌های دشمن، مرحله پنجم برای پاکسازی و کنترل کامل پادگان‌ با مشارکت نیروهای پیاده نظام و خودروهایشان آغاز شد.

در نهایت بعد از فرار نیروهای دشمن به ساختمان‌های مجاور، تیمی از نیروی مهندسی اقدام به منفجر کردن ساختمان‌هایی می‌کند که دشمن در آن پناه گرفته است و این ساختمان‌ها به طور کامل منهدم می‌شوند.

انتهای پیام