شناسهٔ خبر: 67527654 - سرویس سیاسی
منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

حضور حداکثری در انتخابات تکیه‌گاه اقتدار نظام اسلامی است

تهران- ایرنا- فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: حضور حداکثری مردم در انتخاب، به مثابه قوت قلب نظام جمهوری اسلامی ایران و تکیه‌گاه اقتدار و صلابت کشور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ با حضور در پای صندوق‌های دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با اشاره به آثار مشارکت حداکثری تمامی آحاد جامعه در تقویت اقتدار دفاعی امینی کشور، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخاب، به مثابه قوت قلب نظام جمهوری اسلامی ایران و تکیه‌گاه اقتدار و صلابت کشور است؛ چرا که حضور حداکثری در انتخابات، نشانگر تعهد، پایبندی و ولایت‌مداری جامعه ایران اسلامی به اصول، اهداف و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی است.

وی ‌افزود: حضور میلیونی ایرانیان در پای صندوق‌های رأی، عاملی برای ارتقای اقتدار و قدرت نیروهای مسلح کشور است؛ چرا که کارکنان و خانواده‌های ارتشیان نیز بخشی از همین جامعه هستند که حضور و رای تک‌تک آنان، هم به منزله هشداری به دشمنان نظام اسلامی و هم عاملی برای ارتقای بصیرت و آگاهی‌افزایی فعال است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: نیروهای مسلح کشور، به‌خصوص کارکنان و خانواده‌های نیروی زمینی ارتش، دوشادوش دیگر اقشار، اصناف و آحاد جامعه، با ثبت حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی نشان می‌دهند که هر جا پشتیبانی و دلدادگی به نظام اسلامی افزایش یابد، اقتدار، امنیت و قدرت نظام اسلامی نیز ارتقا خواهد یافت.

سرتیپ حیدری با اشاره به لزوم مشارکت در انتخابات، تصریح کرد: عدم حضور در انتخابات، به مثابه جفا کردن به خود، آینده فرزندان و نیز آرمان‌های ایران اسلامی است؛ چرا که با وجود تنوع و رقابت‌ در میان نامزدها و برنامه‌های ارائه شده توسط آنها، دلیل موجهی برای مشارکت نکردن در انتخابات وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: هرکس‌ که با دیدی انتقادی به مسائل کشور، اظهار امید نسبت به آینده فرزندان خود و نیز ارتقای اقتدار و صلابت برای ایران اسلامی به انتخابات بنگرد، حضور در انتخابات را امری وجدانی، ملی و تعیین‌کننده در مسیر آتی کشور در نظر می‌گیرد تا از این رهگذر، هم به منویات نورانی و توصیه‌های ارزشمند فرمانده معطم کل قوا (مدظله‌العالی) لبیک بگوید و هم ذیل مصداق آیه شریفه «فاستبقوا الخیرات» (به سوی کارهای خیر بشتابید) قرار گیرد.