شناسهٔ خبر: 67513941 - سرویس سیاسی
منبع: اکونیوز | لینک خبر

مشارکت مردم در انتخابات نمایش اراده ملی و تجلی عظمت ملت است - اکو

اقتصاد ایران: ارومیه- امام جمعه ارومیه و استاندار آذربایجان غربی در پیام مشترک، ضمن دعوت از مردم برای حضور در پای صندوق های رای، مشارکت مردم در انتخابات را نمایش اراده ملی و تجلی عظمت ملت عنوان کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، در پیامی که روز پنجشنبه از سوی حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی و محمدصادق معتمدیان صادر شده، آمده است: انتخابات از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و شاخص‌ترین نماد مردم سالاری دینی؛ مشارکت مردم در تعین سرنوشت سیاسی کشور؛ به نمایش گذاشتن اراده ملی و تجلی عظمت؛ اقتدار و شوکت سیاسی ملت است که به رخ جهانیان کشیده شده و تأثیر گذار، راهگشا در روابط و معادلات بین المللی است و برگزاری هرچه پرشورتر آن؛ عامل حل معضلات و مشکلات کنونی جامعه؛ شکست توطئه‌ها و فتنه‌ها و یاس معاندین قلمداد می‌شود.

در ادامه این پیام تاکید شده است: مشارکت شما مردم نجیب آذربایجان غربی در مرحله نخست انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، با اتحاد و همدلی پیام وفاداری به آرمان‌های شهدا را به جهانیان صادر کرد و رأی به ایستادگی و اقتدار، عزت و پیشرفت ملی بود. بی اثر کردن سیاست نا امیدسازی و القای بی تفاوتی و تردید افکنی دشمن که در پی عدم مشارکت بود را بخوبی به نمایش گذاشتید.

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان غربی با قدردانی از آحاد مردم برای حضور در مرحله نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، از عموم مردم و گروه‌های سیاسی دعوت کردند تا با حضوری بی بدیل و باشکوه در پای صندوق‌های اخذ رأی مرحله دوم، ضمن خلق حماسه سیاسی، پاسخ محکمی به بدخواهان و یاوه گویان دهند و ایران اسلامی را در مسیر رشد و تعالی حفظ کنند.

دومین دور انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح فردا، جمعه همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی آغاز می‌شود.