شناسهٔ خبر: 67496261 - سرویس استانی
منبع: مفدا | لینک خبر

گردهمایی آئین فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور

دانش آموختگان رشته های علوم پزشکی کشور و با حضور تعدادی از فارغ التحصیلان دانشگاه علوم پزشکی تهران در جوار حرم امام مهربانی ها سوگند نامه خواندند و عهد و پیمان با حضرت امام رضا (ع) بستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا تهران، جشن بزرگ و با شکوه دانش آموختگان دانشگاه های علوم پزشکی کشور به همت اداره کل فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی چهارشنبه ۱۳ تیرماه ۱۴۰۳ از ساعت ۹ تا ۱۱:۳۰ در حرم مطهر رواق دارالمرحمه با حضور میهمانان، مدیران ستاد وزارت بهداشت و ۱۷۰۰ دانش آموخته دختر و پسر رشته های علوم پزشکی برگزار شد.
اسماعیل عجم مدیر کل فرهنگی وزارت بهداشت گفت: امسال برای سومین بار جشن مشترک دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور در جوار حرم مطهر رضوی برگزار شده است.
در این مراسم شاد و معنوی فارغ التحصیلان سوگند یاد کردند که در نظام سلامت و در مسیر خدمت به مردم و بیماران، از هیچ تلاشی دریغ نکنند و با احساس تعهد و مسئولیت در تحقق اهداف جامعه پزشکی اقدام بردارند.
عجم افزود: علاوه بر این کارگاه های آموزشی و تفریحی یک روز قبل از برگزاری جشن فارغ التحصیلی برای دانشجویان تدارک دیده شد که بدون شک باعث نشاط و پویایی آنها شده است.
از ویژه برنامه های این مراسم می توان به قرائت سوگندنامه، اجرای مراسم تواشیح و سرود دسته جمعی، سخنرانی و گرفتن عکس یادگاری و اهدای گل و هدیه اشاره کرد.

کد خبر: ۲۴۰۵۰۱