شناسهٔ خبر: 67492135 - سرویس بین‌الملل
منبع: اکونیوز | لینک خبر

جراحت ۲۴ نظامی صهیونیست طی شبانه روز گذشته در غزه - اکونیوز

اقتصاد ایران: طی شبانه روز گذشته ۲۴ نظامی صهیونیست در درگیری‌های نوار غزه زخمی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبر شبکه خبری المیادین، ارتش رژیم صهیونیستی به زخمی شدن ۲۴ نظامی خود طی درگیری‌های ۲۴ ساعت گذشته در نوار غزه اذعان کرد.

دیروز نیز ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت دو نظامی و زخمی شدن ۵ نفر دیگر از نیروهای گردان ۱۲۱ تیپ ۸ اذعان کرد. طی روزهای اخیر با تشدید مقاومت گروه‌های فلسطینی در غزه، درگیری ها در این منطقه شدت گرفته است.

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) دیروز اعلام کردند که در عملیاتی مشترک با مبارزان گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) کمین سنگینی را علیه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک «الشجاعیه» شهر غزه به اجرا درآورده اند.

گردان‌های قسام نیز اعلام کردند که مبارزان این گردان‌ها موفق شده‌اند یک گروه متشکل از ۱۴ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را که در داخل یکی از خانه‌های شهرک «الشجاعیه» شهر غزه سنگر گرفته بودند با گلوله «تی بی جی» هدف قرار بدهند و ضمن به هلاکت‌رساندن شماری از این نظامیان، شمار دیگری از آنان را نیز زخمی کنند.

۲ نظامی صهیونیست نیز در شهرک «الشجاعیه» شهر غزه از نزدیک‌ترین فاصله ممکن از سوی مبارزان گردان‌های قسام و قدس از پای درآمدند.

یک تانک «مرکاوای ۴» و یک نفربر «نمر» ارتش رژیم صهیونیستی نیز در شهرک «الشجاعیه» غزه از سوی مبارزان قسام با گلوله‌های «یاسین ۱۰۵» هدف قرار داده شدند.