شناسهٔ خبر: 67468338 - سرویس اجتماعی
منبع: جوان | لینک خبر

تجاوز به دختر نوجوان  در پوشش مسافرکش 

روزنامه جوان

چند ساعت قبل از خانه یکی از دوستانم در یکی از خیابان‌های غربی بیرون آمدم و کنار خیابان منتظر تاکسی شدم تا به خانه بروم. نیم ساعتی منتظر بودم و به هر تاکسی مسیرم را می‌گفتم، مسیرشان نمی‌خورد

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: دو پسر جوان که دختر ۱۴ ساله‌ای را در پوشش مسافرکش سوار خودرو کرده و او را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، پس از دستگیری جرم خود را انکار کردند. 
اوایل اردیبهشت‌ماه، دختر ۱۴ ساله‌ای به نام هستی همراه مادرش در تهران به اداره پلیس رفت و از دو پسر جوان به اتهام آدم‌ربایی و آزار و اذیت شکایت کرد. 
شاکی در توضیح ماجرا گفت: «چند ساعت قبل از خانه یکی از دوستانم در یکی از خیابان‌های غربی بیرون آمدم و کنار خیابان منتظر تاکسی شدم تا به خانه بروم. نیم ساعتی منتظر بودم و به هر تاکسی مسیرم را می‌گفتم، مسیرشان نمی‌خورد. از سوی دیگر تاکسی اینترنتی هم گیرم نیامد تا اینکه خودروی ال‌نودی با دو سرنشین کنارم توقف کرد. راننده مدعی شد مسافرکشی می‌کند و از من خواست سوار شوم، اما قبول نکردم، راننده، اما کارت شناسایی‌اش را به من نشان داد که به او اعتماد کردم و در صندلی عقب نشستم. راننده به راه افتاد و پسر جوان دیگری هم به عنوان مسافر در صندلی جلو نشسته بود. پس از طی مسافتی وقتی به مکان خلوتی رسیدند، راننده توقف کرد و پسری که در صندلی جلو نشسته بود، به سرعت خودش را به صندلی عقب رساند و چاقویی زیر گلویم گذاشت و تهدید کرد حرکتی نکنم. آنقدر ترسیده بودم که دست و پایم به لرزه افتاده بود، به‌طوری‌که وحشت سرتاپایم را گرفته و نفسم به شماره افتاده بود. به سختی حرف می‌زدم و با التماس و گریه خواستم رهایم کنند، اما دو پسر جوان مرا به خانه‌ای در یکی از خیابان‌های جنوبی تهران بردند. آن‌ها به زور به من تجاوز کردند و بعد هم در یکی از خیابان‌های خلوت مرا رها و تهدید کردند در این باره با کسی حرفی نزنم. پس از این خودم را به خانه‌مان رساندم و موضوع را به مادرم گفتم و مادرم هم از من خواست به اداره پلیس بیاییم و شکایت کنیم.»

 خانه اجاره‌ای ساعتی 
با شکایت دختر نوجوان، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی به دستور قاضی صادق‌زاده، بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران برای شناسایی پسران شیطان‌صفت وارد عمل شدند. 
بررسی‌های مأموران نشان داد خانه‌ای که متهمان دختر نوجوان را به آنجا برده و به او تجاوز کرده بودند، به صورت ساعتی با مدارک جعلی اجاره شده بود و صاحبخانه در آن حادثه نقشی نداشت. 
بدین ترتیب مأموران تحقیقات خود را در شاخه دیگری ادامه دادند تا اینکه چند روز قبل موفق شدند دو متهم را بازداشت و به اداره پلیس منتقل کنند. 

 انکار 
متهمان پس از انتقال به اداره پلیس جرم خود را انکار کردند. 
یکی از آن‌ها گفت: «آن روز همراه دوستم داخل خیابان دور‌دور می‌کردیم. ما همزمان مسافرکشی هم می‌کردیم تا اینکه در یکی از خیابان‌ها شاکی از خودروی پژو ۲۰۶ وحشت‌زده خارج شد و از ما درخواست کمک کرد. دختر نوجوان گفت، راننده او را ربوده و آزار داده و از ما خواست او را فراری دهیم. ما او را سوار خودرو کردیم و به آدرسی که داده بود، رساندیم. او دروغ می‌گوید که ما او را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده‌ایم.»
متهم دیگر هم اظهارات همدستش را تأیید کرد. 
تحقیقات از متهمان ادامه دارد.