شناسهٔ خبر: 67459563 - سرویس فرهنگی
منبع: هنرآنلاین | لینک خبر

برای خونخواهی شهید رئیسی پای صندوق رای حاضر شدم/ رئیس جمهور بعدی ادامه دهنده راه رئیسی باشد

یک کارگردان سینما با بیان اینکه برای خونخواهی شهید رئیسی پای صندوق رای حاضر شدم، گفت: در مسیر این انتخابات برخی با خون جگر و برخی با حیله و نیرنگ برای تبلیغات گام برداشتند.

صاحب‌خبر -

انسیه شاه‌حسینی، کارگردان سینما در گفت‌وگو با هنر آنلاین، با تاکید بر اینکه باید پس از اتفاق ناگواری که برای شهید رئیسی و همراهان ایشان پیش آمد، فردی اصلح را انتخاب کنیم، گفت: وقتی در چهاردهمین دوره از انتخابات شرکت کردم، این احساس را داشتم که برای خونخواهی شهید رئیسی پای صندوق رای حاضر شده‌ام.

وی با بیان اینکه در حیطه کاری ملاقات‌های مختلفی با ایشان داشتم و احساس نزدیکی می‌کردم، عنوان کرد: تنها کاری که از دستم برمی‌آمد، رای دادن بود و به عنوان یک هنرمند مسئولیت اجتماعی بر گردنم است.

این کارگردان سینما اظهار کرد: مردم در مرحله اول انتخابات خطر را احساس نکردند، اما حال که انتخابات به دور دوم کشیده شده است، معتقدم آن‌هایی که انقلابی بوده و به مسیر شهید رئیسی پایبند هستند در انتخابات شرکت و افرادی که تردید دارند یا خواب هستند را بیدار می‌کنند و پای صندوق‌ها می‌کشانند؛ چراکه خطر در یک قدمی است.

شاه‌حسینی با اشاره به اینکه همبستگی، غیرت و غرور ملی در کنار یکدیگر درخشش بیشتری دارد، گفت: با حضور میلیونی مردم در انتخابات، سیل خروشانی که ایجاد می کنند، دشمنان انقلاب را با خود خواهد برد.

وی با بیان اینکه از کاندیدای مورد نظرم توقع دارم فقط در این انتخابات پیروز شود، عنوان کرد: همچنین انتظار دارم هرکجا قدم می‌گذارد، بگویند بوی آیت الله رئیسی می‌آید و از هر کس که در مسیر ایشان گام بردارد، درخواست داریم ادامه دهنده راه او شود و همچون آیت الله رئیسی امیدهایی که به سمت ناامیدی رفته بودند را بازگرداند.

این کارگردان سینما به نحوه تبلیغات کاندیدای چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: تبلیغات موثر بود و صدا و سیما نیز در این مسیر سنگ تمام گذاشت و با توجه به زمان کمی که داشتند در حد یک کارگر معدن کار کردند؛ البته برخی با خون جگر و برخی با حیله و نیرنگ به تبلیغات پرداختند.