شناسهٔ خبر: 67454030 - سرویس بین‌الملل
منبع: ایرنا | لینک خبر

نویسنده صهیونیست:

نتانیاهو گواهی فوت "اسرائیل" را صادر می‌کند

تهران-ایرنا- یک نویسنده صهیونیست تصریح کرد که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر به همراه شریکش «ارییه درعی» درحال نابود کردن رژیم صهیونیستی هستند و گواهی فوت آن را صادر خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، «مردخای گیلات» نویسنده صهیونیست در مقاله‌ای در روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» به شدت از نتانیاهو و ارییه درعی رهبر حزب دینی «شاس» انتقاد کرد و گفت: آن طور که به نظر می‌رسد نتانیاهو و شریک او در فساد حکومتی یعنی درعی دیر یا زود گواهی فوت اسرائیل را امضا خواهند کرد.

این نویسنده افزود: اسرائیل یک گواهی تولد دارد که سند موسوم به استقلال (آغاز اشغالگری سرزمین تاریخی فلسطین) است که مقامات صهیونیست از جمله دیوید بن گورین (اولین نخست وزیر رژیم صهیونیستی) آن را امضا کردند. اکنون یک گواهی فوت نیز خواهیم داشت و نتانیاهو و درعی که اسرائیل را ویران خواهند کرد، آن را امضا می‌کنند.

مردخای گیلات نوشت: این امر میراث این دونفر خواهد بود که نسبت به اموال و سایر منابع (رژیم) اسرائیل بسیار حریص و آزمند هستند. این دو نفر گورکن‌های قهاری هستند که اگر حکومت عادلانه ای وجود داشت، (در زندان و) هم سلولی یکدیگر می بودند اما اخیرا مشغول مراسم رسمی کفن و دفن هستند و یک لحظه هم از آن دست نمی کشند و هر نگهبانی که بر سر راهشان ایستاده را از بین می‌برند و همه چیزهای خوب را ویران می‌کنند.

وی با انتقاد از کارشکنی نتانیاهو و درعی در دستیابی به توافق آتش بس و تبادل اسیران بین رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین تاکید کرد: این دونفر همچنان به طور عامدانه از مساله اسرای (صهیونیست) موجود در نوار غزه کوتاه می‌آیند و می‌خواهند ثابت کنند که یک سازمان جنایتکار بزرگ کابینه را در اختیار گرفته و هیچ کس قادر به شکست دادن آن نیست.

نویسنده در بخش دیگری خاطرنشان کرد: نتانیاهو و درعی اسرائیل را نابود می‌کنند. آن‌ها در روز روشن و با افتخار و لبخند زنان این کار را انجام می‌دهند. اسرائیل به ملک خصوصی آن‌ها تبدیل شده است، سرقت‌های بزرگ از خزانه در برابر چشم شهرک نشینان نگران انجام می‌شود و آنها با نگرانی می‌پرسند که چه اتفاقی درحال رخ دادن است؟ این‌ها ما را به سمت کدام جهنم می‌برند؟ آن‌ها قبل از نابودی کامل اسرائیل، لنگرگاهی برای نجات پیدا خواهند کرد؟

در این راستا، طبق نظرسنجی‌هایی که اخیرا انجام شده دو سوم صهیونیست‌ها معتقدند که بنیامین نتانیاهو باید به حیات سیاسی خود پایان دهد و برای دور جدید نخست‌وزیری نامزد نشود.

طبق نظرسنجی که شبکه ۱۲ صهیونیستی انجام داد: ۶۶درصد از صهیونیست‌ها معتقدند که نتانیاهو باید بازنشسته شود و ‌برای دور هفتم نخست‌وزیری نامزد نشود.

با گذشت ۲۶۹ روز از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از حدود ۹ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.