شناسهٔ خبر: 67452746 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

نادعلی:

اسناد محرمانه قرارداد شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارائه شد

تهران بزرگ - ایرنا - سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: تمام اسناد، مدارک و جزییات محرمانه و غیرمحرمانه قرارداد حمل و نقل شهرداری تهران با چین در جلسه هم‌اندیشی به اعضا شورای شهر ارائه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از شهرداری تهران،  علیرضا نادعلی روز دوشنبه با بیان اینکه هر عضو به عنوان نماینده شورا این حق را دارد که پرسش‌هایی را درباره قرارداد چین مطرح و نظرات خود را اعلام کند، افزود: جلسه هم‌اندیشی به دعوت رئیس شورا برای بررسی قرارداد چین پیش از ایام تعطیلات شورا برگزار شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: هم نمایندگانی از مجموعه بانک شهر و شرکت‌های وابسته و هم معاونت حمل و نقل با مجموعه‌های زیرنظر خود در این جلسه حضور داشتند و اسناد، مدارک و جزئیات محرمانه و غیرمحرمانه را به اعضای شورا ارائه کردند.

نادعلی با بیان اینکه در آن جلسه برخی اعضا دعوت رئیس شورا را اجابت نکردند و حضور نداشتند، اظهار کرد: ما دنبال نمود بخشیدن و نشان دادن عملکرد شهردار نیستیم بلکه می‌خواهیم کاهش مشکلات تردد شهروندان و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی را به ثمر برسانیم.

وی درباره تذکر یکی از اعضا مبنی بر عدم پاسخ هیات تطبیق فرمانداری به شورا در رابطه با مصوبه قرارداد شهرداری با چین هم یادآور شد: رییس شورا مباحث را با فرمانداری دنبال می‌کند و اگر مباحث فنی وجود داشته باشد، رفع می‌شود.