شناسهٔ خبر: 67436742 - سرویس سیاسی
منبع: مفدا | لینک خبر

برگزاری اختتامیه دانشگاهی بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در دانشگاه ایران

اختتامیه دانشگاهی بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، با همت اداره توسعه فعالیت‌های قرآنی و کانون قرآن و عترت این دانشگاه، در روز دوشنبه 4 تیرماه 1403 در سالن آمفی تئاتر معاونت فرهنگی دانشجویی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «مفدا ایران»، در راستای ترویج فرهنگ قرآن و عترت و تشویق نخبگان این حوزه، اختتامیه دانشگاهی بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، با همت اداره توسعه فعالیت‌های قرآنی و کانون قرآن و عترت این دانشگاه، در روز دوشنبه 4 تیرماه 1403 در سالن آمفی تئاتر معاونت فرهنگی دانشجویی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور معاون فرهنگی دانشگاه، استاد تفسیر قرآن و مسئول مرکز توسعه پژوهش‌های میان رشته‌ای معارف اسلامی، جمعی از مدیران و مسئولان دانشگاه و برگزیدگان این دوره از جشنواره همراه بود، پس از سخنرانی و تلاوت قرآن کریم، از برگزیدگان کشوری و دانشگاهی جشنواره در رشته‌های آوایی، معارفی، پژوهشی و هنری با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

در پایان این مراسم معنوی، با قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان در مراسم نیز جوایزی اهدا شد.

لازم به ذکر است که بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، با هدف شناسایی و معرفی نخبگان قرآنی در رشته‌های مختلف و ایجاد انگیزه برای تعمیق و گسترش فرهنگ قرآنی در بین دانشگاهیان، برگزار می‌شود.