شناسهٔ خبر: 67425093 - سرویس اجتماعی
منبع: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور | لینک خبر

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات نهاد خبر داد؛

حضور نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ

احسان کاوه مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، از حضور نهاد کتابخانه های عمومی کشور در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی الکامپ (الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک) خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، احسان کاوه مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، از حضور نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) خبر داد.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات در خصوص نمایشگاه الکامپ گفت: این نمایشگاه بستری برای معرفی و عرضه محصولات و خدمات نهادها و شرکت‌هایی است که در صنعت الکترونیک و کامپیوتر فعالیت جدی دارند و می‌توان گفت یکی از مهمترین و فراگیرترین رویداد برای معرفی محصولات و خدمات جدید فناوری و نوآوری در کشور است.

وی در خصوص حضور نهاد در این نمایشگاه گفت: به همین منظور در راستای بسترسازی برای تحقق چشم‌انداز و اهداف توسعه و تحول دیجیتال مدنظر، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با حضور مؤثر و استفاده از فرصت تعامل و برقراری ارتباط با سازمان‌ها، شرکت‌ها، کسب‌وکارهای نوپا و اشخاص تأثیرگذار در زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور، در این رویداد فناورانه ملی مشارکت می‌کند و همچنین دستاوردهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و سامانه‌ها و خدمات دیجیتال نهاد را در معرض نمایش و ارائه به بازدید کنندگان این نمایشگاه قرار می‌دهد.

کاوه افزود: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به عنوان بزرگترین شبکه فرهنگی کتاب‌محور، با بیش از ۳۸۰۰ کتابخانه عمومی در سراسر کشور و بیش از ۲ میلیون نفر عضو فعال، سامانه‌های گوناگونی برای ارائه خدمات خود دارد که از جمله آن می‌توان به سامانه مدیریت کتابخانه‌های عمومی (سامان)، سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی (کتابخون)، پایگاه اطلاع‌رسانی و پرتال‌ها اشاره کرد. 

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از غرفه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک، ۹ تا ۱۲ تیر ماه، از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ عصر به سالن ۴۱، غرفه ۹۴۹ واقع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران مراجعه کنند.

حضور نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ