شناسهٔ خبر: 67410877 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندارفیروز کوه: وقوع سیل هم مانع حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری، نشد

فیروز کوه- ایرنا - فرماندارفیروزکوه گفت: تمهیدات لازم برای مشارکت بدون دغدغه شهروندان در شهرها و روستاهای شهرستان فراهم شده و وقوع سیل مانع خلق حماسه پر شور ریاست جمهوری نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محمد حیدری منش روز جمعه در حاشیه حضور خود در شعبه امامزاده اسماعیل (ع) به خبرنگاران گفت: دستگاه های خدمات رسان و امدادی و راهداری را به صورت آماده باش هستند تا در بحث چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آمادگی لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: مجموعه راهداری و عوامل جاده ای شهرستان که از روز گذشته درحال فعالیت برای بازگشایی مسیراستان مازندران هستند به صورت آماده باش حضور دارند و اگر امروز به دلیل بارش شدید باران یا احتمال وقوع سیل ، انسداد مسیر در نقطه ای داشته باشیم، خدمت رسانی در اسرع وقت انجام شود.

فرماندارفیروز کوه: وقوع سیل هم مانع حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری، نشد

فرماندار فیروز کوه افزود: بالگرد و ظرفیت های ویژه مانند خودروهای کمک دار هم برای حضور عوامل اجرایی در سرصندوق های رای پیش بینی شده تا تک تک آرای مردم را به عنوان حق الناس جمع آوری و از آنها پاسداری کنیم.

حیدری منش خاطر نشان کرد: اقدامات لازم برای حضور پرشور شهروندان در انتخابات و خلق حماسه ای دیگر انجام شده ومدیران دستگاه های اداری شهرستان به بسیج همه امکانات و ظرفیت ها برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات ملزم شدند.

وی توضیح داد: رای اولی های شهرستان هم به عنوان عوامل اجرایی در روند برگزاری انتخابات مشارکت می کنند.

فرماندار فیروز کوه گفت: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان فیروز کوه در ۵۴ شعبه برگزار می شود و در این حماسه بیش از یک هزار و ۷۰۰ نفر از عوامل اجرایی ، نظارت و انتظامی در شعب اخذ رای فعالیت دارند.

شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰هزار نفر درفصول محتلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.