شناسهٔ خبر: 67399298 - سرویس استانی
منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استاندار خراسان شمالی؛

رئیس جمهور شهید جایگاه ایران را در جهان تثبیت کرد

استاندار خراسان شمالی گفت: ایران در دوره رئیس جمهور شهید جایگاه خود را در بین کشور‌های جهان پیدا کرد.

صاحب‌خبر -

رئیس جمهور شهید جایگاه ایران را در جهان تثبیت کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ محمدرضا حسین نژاد در مراسم اربعین شهدای خدمت و سالروز شهادت آیت االه دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان در بجنورد گفت: اخلاص، مجاهدت، تلاش‌گری، خستگی‌ناپذیری، فسادناپذیری و خدمتگزاری به مردم از ویژگی‌های شهید رئیسی بود که ماحصل خوبی در جامعه داشت. وی افزود: شهید رئیسی با عملکرد خود شاخص‌های یک رئیس جمهور اصلح را به همه نشان داد رئیس جمهور آینده باید این شاخص‌ها را در خود تقویت و در امور اجرایی کشور به کار گیرد.

استاندار خراسان شمالی در ادامه با عنوان اینکه خستگی ناپذیری شهید رئیسی وی را به رئیس جمهور میدانی تبدیل کرده بود اضافه کرد: ملت ایران از رئیس جمهور آینده این کشور انتظار دارند همچون شهید رئیسی برای اقتدار و پیشرفت کشور با تمام توان تلاش کند. وی با اعلان اینکه حضور مردم در تشییع شهید رئیسی صحنه قدردانی ملت از این مسئول خدمتگزار بود بیان داشت: مردم در تشییع پیکر شهید جمهور و شهدای خدمت سنگ تمام گذاشتند و نشان دادند که قدردان مسئولان صادق و خدمتگزار خوددر هر شرایطی هستند.

حسین نژاد در ادامه با اشاره بر حضور پر رنگ مردم در انتخابات پیش رو گفت: ملت ایران در عرصه‌های مختلف همواره پشتیبان نظام و مسئولان خود بودند و امیدواریم با حضور پر رنگ خود در انتخابات پیش رو بار دیگر اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشانیم.

مراسم اربعین شهدای خدمت و سالروز شهادت آیت االه دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان با حضور مسئولان استانی و اقشار مختلف مردم در محل مسجد انقلاب بجنورد برگزار شد.

همچنین مراسم اربعین این شهدا در شیروان، فاروج، اسفراین، راز، صفی آباد ودیگر شهر‌های استان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.