شناسهٔ خبر: 67381453 - سرویس استانی
منبع: ایمنا | لینک خبر

استاندار هرمزگان:

کارگزاران دولت شهید رئیسی، در صیانت از رای مردم امانتدار باشند

استاندار هرمزگان گفت: کارگزاران دولت شهید رئیسی و اعضای ستادانتخابات استان باید ضمن عمل به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب، در صیانت از رأی مردم نیز امانتدارترین باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان، مهدی دوستی، امروز_ چهارشنبه ششم تیر_ در نشست ستاد انتخابات استان با اشاره به عملکرد شهید جمهور و دولت سیزدهم در راستای دستورات رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: اعتقاد رئیس‌جمهور شهید در تمام امور عمل به فرمایشات ولی فقیه بود و همواره به کارگزاران نیز تاکید داشت و اکنون مسیر برای همه مشخص شده است.

وی مؤلفه صیانت از رأی مردم را شاخصی مهم برشمرد و خطاب به فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات استان تاکید کرد: باید در تمام حوزه‌ها نسبت به دوره قبلی انتخابات، نظارت دقیق‌تر و جدی‌تری داشته باشید.

استاندار هرمزگان اظهار کرد: دخالت نکردن در فرآیندهای انتخابات و حرکت براساس راهبردهای ابلاغی از محورهای مهم در برگزاری انتخابات پیش‌رو است که باید به آن توجه داشت.

وی افزود: کارگزاران دولت شهید رئیسی و اعضای ستادانتخابات استان باید ضمن عمل به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب، در صیانت از رأی مردم نیز امانتدارترین باشند.

نماینده عالی دولت در هرمزگان اظهار کرد: امروز همه مردم در روستاها و شهرها، از برکت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره‌مند هستند و در دولت سیزدهم باتوجه به اعتقادات و دقتی که رئیس‌جمهور شهید داشتند جهشی در تمام حوزه‌ها به‌ویژه در تکمیل پروژه‌ها و عملیات‌هایی که دهه‌ها معطل و متوقف مانده بود، اتفاق افتاده است.

دوستی ادامه داد: استان در دولت سیزدهم شاهد اتفاقات بزرگی در حوزه ارتباطات و فناوری به‌ویژه در روستاها و جزایر بود، به‌طوری‌که در ابتدای دولت مردمی فقط یک سایت G۵ داشتیم و اکنون به ۶۷ سایت رسیده است و همچنین تمام جزایر استان نیز به فیبرنوری دریایی مجهز شدند که این میزان جهش در ارتباطات فرآیند انتخابات را تسهیل کرده است.