شناسهٔ خبر: 67353872 - سرویس استانی
منبع: صدا و سیما | لینک خبر

لزوم ساماندهی اجرای شیوه‌نامه تبلیغات شهری در ارومیه

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: اجرای شیوه‌نامه ساماندهی تبلیغات محیطی و شهری با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان در دستور کار شهرداری و سازمان سیما و منظر و فضای سبز قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

لزوم ساماندهی اجرای شیوه‌نامه تبلیغات شهری در ارومیه

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مرتضی منافی، در جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: مردم از وضعیت روشنایی پارک‌ها و بوستان‌ها گلایه‌مند هستند.

وی با اشاره به کمبود روشنایی‌های مناسب در پارک‌های سطح شهر افزود: با توجه به تأکیدات مکرر، باز هم شاهد کمبود روشنایی در برخی پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر هستیم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به گلایه‌مندی شهروندان از تعطیلی سرویس‌های بهداشتی در پارک‌ها گفت: ارائه نکردن بهینه خدمات به شهروندان در پارک‌های سطح شهر مورد نارضایتی شهروندان شده است.

منافی در خصوص ساماندهی تبلیغات محیطی و شهری ادامه داد: اجرای شیوه‌نامه ساماندهی تبلیغات محیطی و شهری با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان در دستور کار شهرداری و سازمان سیما و منظر و فضای سبز قرار گیرد.

وی با تاکید بر پاک‌سازی ورودی‌های شهر ارومیه تصریح کرد: با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و مراجعه مسافران تابستانی تمام ورودی‌های شهر ارومیه در راستای استقبال از مسافران تابستانی از سوی شهرداری و نهادهای ذی‌ربط پاکسازی شود.

منافی یادآور شد: ارتقای وضعیت فضای سبز شهری مخصوصاً پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر و نیز تجهیز سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها در داخل پارک‌ها و سطح شهر ارومیه در دستور کار قرار گیرد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: تجهیز پارک‌ها به امکانات بازی کودکان با رعایت نکات ایمنی جهت استفاده کودکان و نیز ارائه خدمات مطلوب به مسافران تابستانی انجام شود.

منافی تأکید کرد: باید شهر را برای شهروندان و نیز استقبال از مسافران تابستانی آماده کنیم.