شناسهٔ خبر: 67346541 - سرویس استانی
منبع: ایسنا | لینک خبر

بهره‌برداری از ۳۰۲ پروژه در هفته امامت و ولایت در استان مازندران

سید نوید ساداتی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به هفته امامت و ولایت و در آستانه عید بزرگ غدیر گفت: ۳۰۲ پروژه و طرح در ابعاد نسبتا بزرگ و قابل قبول و با کیفیت بسیار خوب در رشته‌ها و تخصص‌های مختلف، در کشور مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

غلامرضا سلیمانی در حاشیه بازدید از پروژه آبرسانی مجتمع عایواک استان مازندران ضمن اشاره به بسیج سازندگی سپاه‌های استان که متقبل پروژه‌های بسیار متفاوت و متعددی شده، گفت: سپاه کربلا و بسیج سازندگی استان شهیدپرور مازندران در سطح کشور به عنوان سپاه نمونه و بسیج سازندگی نمونه در زمینه انواع خدمات به مردم بخصوص در طرح‌های عمرانی و زیربنایی مشهور و معروف است.

سلیمانی افزود: این پروژه به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) به طول ۸ کیلومتر با اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی در حال اجرا بوده که تا به حال بیش از ۴ کیلومتر مراحل احداث و لوله‌گذاری آن به پایان رسیده که با اتمام کامل آن مشکلات آبی ۵۰ روستای کم برخوردار استان مازندران رفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه در هفته امامت و ولایت و در آستانه عید بزرگ غدیر ۳۰۲ پروژه و طرح در ابعاد نسبتا بزرگ و قابل قبول و با کیفیت بسیار خوب در رشته‌ها و تخصص‌های مختلف، مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، گفت: پروژه‌های آب رسانی از جمله پروژه‌های مهم است چراکه تنش آب شرب در مناطق موجب مشکلات و نارضایتی شهروندان خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ضمن تقدیر و تشکر از سپاه کربلا، تصریح کرد: هیچ مانعی نتوانست سپاه کربلا را وادار کند تا طرح های در حال اجرا را متوقف کند حتی برای بعضی از مشکلات، تدابیر خاصی اتخاذ شده است.

انتهای پیام