شناسهٔ خبر: 67333766 - سرویس علمی-فناوری
منبع: گجت نیوز | لینک خبر

نسل جدید موتورسیکلت بنلی TRK 702S رونمایی شد

صاحب‌خبر -

شرکت بنلی (Benelli)، جدیدترین موتورسیکلت شهری و جاده‌ای خود با نام TRK 702S را با چهار رنگ جذاب به بازار عرضه می‌کند.

برند ایتالیایی بنلی، چند سالی است که زیر پرچم گروه خودروسازی جیلی چین به تولید محصولات خود می‌پردازد و جزو شرکت‌های پرطرفدار ساخت موتورسیکلت در کشورمان نیز به‌شمار می‌رود. این برند مطرح به‌تازگی از موتورسیکلت بنلی TRK 702S در چهار رنگ خاص و با پیشرانه قدرتمند ۷۰۰ سی سی رونمایی کرده که با توجه به مشخصات فنی خود از قیمت مناسبی نیز بهره می‌برد. در ادامه با معرفی این محصول همراه ما باشید.

معرفی موتورسیکلت بنلی TRK 702S

موتورسیکلت بنلی TRK 702S موتورسیکلت بنلی TRK 702S

برند بنلی در سال ۱۹۱۱ در شهر پزاروی ایتالیا تاسیس شد و در بین شرکت‌های ایتالیایی فعال سازنده موتورسیکلت، از لحاظ قدمت در رتبه دوم قرار دارد. همانگونه که در بالا اشاره کردیم، این برند از سال ۲۰۰۵ در اختیار چینی‌ها و تحت مالکیت شرکت شیانجیانگ از زیرمجموعه‌های گروه جیلی است.

موتورسیکلت بنلی TRK 702S موتورسیکلت بنلی TRK 702S

شرکت بنلی در ساخت این محصول خود از طراحی موتورسیکلت‌های شهری، جاده‌ای و آفرودی الهام گرفته و ویژگی‌های برجسته این سه کلاس را در TRK 702S قرار داده است. همچنین این موتور با چهار رنگ جذاب جنگل سبز (Forest Green)، خاکستری آنتراسیت (Anthracite Grey)، خاکستری ماه (Moon Grey) و دریای تلماسه (Dune Sea) عرضه کرده است. رنگ دریای تلماسه، جدیدترین طرح بنلی برای موتورسیکلت‌های این شرکت است که از شنزارها و مناظر بیابانی اقتباس شده و به همین جهت با ماهیت موتورسیکلت همه‌جاروی بنلی، هماهنگی زیادی دارد. پیش‌تر، کاوازاکی نیز برخی از موتورسیکلت‌های همه جارو و آفرودی خود را با چنین رنگی تولید کرده بود.

پیشرانه Benelli TRK 702S

این موتورسیکلت از پیشرانه دو سیلندر خطی DOHC چهار زمانه مجهز به خنک‌کننده مایع، با قدرت ۷۶ اسب بخار در دور ۸۵۰۰ و گشتاور ۶۸ نیوتن‌متر در دور ۶۲۵۰ مجهز شده که با گیربکس 6 سرعته تغذیه می‌شود. همچنین بنلی 702S از اعضای جدید سری TRK بوده و از سال ۲۰۲۲ در این کمپانی تولید می‌شود. حجم باک این نسخه نیز 20 لیتر اعلام شده است. لازم به ذکر است این موتورسیکلت بدون بنزین و با باک خالی، وزنی برابر با ۲۲۰ کیلوگرم دارد و در صورت پر کردن باک، وزن نهایی موتورسیکلت به ۲۳۸ کیلوگرم افزایش می‌یابد.

قیمت TRK 702S از ۸۴۹۹ دلار (معادل حدودا ۵۰۰ میلیون تومان) شروع می‌شود که در مقایسه با رقبای ژاپنی خود، حدود ۱۰۰۰ دلار ارزان‌تر است.

همچنین بخوانید:
نخستین موتورسیکلت ۸ سیلندر جهان توسط چینی ها به میدان آمد + عکس و مشخصات بندا LFC700 ، نسل جدید موتورسیکلت محبوب بازار ایران با طراحی جذاب معرفی شد با قابل اعتمادترین موتورسیکلت های جهان آشنا شوید