شناسهٔ خبر: 67318824 - سرویس سیاسی
منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

سردار عمو مهدی:

حضور پرشور مردم در انتخابات موجب ایجاد قدرت و انسجام و وحدت ملی خواهد شد

فرمانده سپاه روح الله گفت:مطمئن هستیم این حضور بابصیرت و هوشیارانه ملت بزرگ ما در پای صندوق ها یک مشت محکم بر دهان همه یاوه گویان و استکبار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛سردار مرتضی عمو مهدی فرمانده سپاه روح الله در اولین جلسه شورای اداری شهرستان دلیجان یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و روز هفته قوه قضائیه را به تمامي قضات و كارمندان خدوم اين نهاد تبریک گفت.

فرمانده سپاه روح الله در ادامه افزود: مشارکت حداکثری عزتمندی و قدرت دوچندان ایران اسلامی در سراسر جهان را در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی و قانونی است، بیان کرد : مطمئن هستیم این حضور بابصیرت و هوشیارانه ملت بزرگ ما در پای صندوق ها یک مشت محکم بر دهان همه یاوه گویان و استکبار است.

سردار عمو مهدی با اشاره به شهادت آیت الله ریسی و همراهانشان که موجب ناراحتی کشور عزیزمان شده  و همچنین  پیامدهای مشارکت حداکثری، خاطرنشان کرد : حضور پرشور مردم در انتخابات موجب ایجاد قدرت و انسجام و وحدت ملی خواهد شد و عزت و سربلندی ایران اسلامی را در جهان دوچندان خواهد کرد.

وی افزود: در حوزه مشارکت حداکثری با بهره گیری از ظرفیت عظیم بسیجیان جلسات و نشست های روشنگری بسیاری برای تبیین، امیدآفرینی و حضور پرشور مردم در انتخابات برگزار شده و از طرفی با تولید محتواهای رسانه ای بروز و جذاب و انتشار آن در فضای مجازی و حقیقی نیز سعی شده علاوه بر تبیین و ترویج به حضور به شبهات و چرایی ها انتخابات در راستای مشارکت حداکثری پاسخ داده شود.

سردار عمو مهدی در پایان افزود : امید است مردم عزیزمان با بصیرت کامل  و انتخاب اصلح طبق سنوات گذشته در پای صندوق های رای حاضر شده تا بتوان آینده خوبی برای جمهوری اسلامی ایران رقم زد.