شناسهٔ خبر: 67304422 - سرویس سیاسی
منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

در مصاحبه اختصاصی با خبرنامه دانشجویان ایران مطرح شد؛

کولانی: برخورداری از پشتوانه مردمی بالاترین اعتبار است/ وظیفه نخبگان جامعه شناسایی و معرفی کاندیدای اصلح است

در دومین بخش از گفتگو با فعالین دانشجویی پیرامون موضوع انتخابات میزبان، امیرمحمد کولانی، فعال سابق دانشجویی هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشجویی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در آستانه برگزاری چهاردهمین دور از انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی، خبرنامه دانشجویان ایران برای روشن سازی هرچه بیشتر فضای انتخاباتی و حرکت در مسیر کمک به افزایش مشارکت و انتخاب اصلح به گفتگو با فعالین فعلی و سابق دانشجویی و همچنین کارشناسان پرداخته است که در اولین بخش از گفتگو میزبان، امیرمحمد کولانی دبیر سابق جامعه اسلامی دانشجویان هستیم.

 در همین راستا این گفتگو به تبیین و تشریح صحنه انتخابات و تحلیل محیط داخلی و بین‌المللی خواهد پرداخت که در ادامه این گزارش سوالات و پاسخ های کارشناس برنامه را می‌بینید: 

کولانی در ابتدای این گفتگو در پاسخ به سوال« اهمیت مشارکت و رقابت در انتخابات و رسالت جنبش دانشجویی در این رابطه را چگونه ارزیابی می‌کنید» اظهار داشت:

این فعال سابق دانشجویی در ادامه و در پاسخ به این سوال که «تاکنون رفتار نامزد‌ها را متناسب با توصیه‌های رهبر انقلاب مبنی بر عدم تخریب همدیگر چگونه ارزیابی می‌کنید؟» گفت: 

وی در ادامه به سوال«راه شهید رئیسی چگونه و با چه ویژگی‌های شخصیتی از نامزدها ادامه پیدا خواهد کرد؟» اینگونه پاسخ داد: 

این کارشناس و پژوهشگر بین‌الملل در پاسخ به سوال«انتخابات ریاست جمهوری را میدانی برای خدمت می‌دانید یا بدست آوردن قدرت؟ چرا؟» بیان داشت: 

وی در پایان در تببین این سوال«جریان انقلاب چگونه می‌تواند در کارزار انتخابات برجریان غرب‌گرا پیروز شود؟ وحدت یا ادامه با چند نامزد؟»، گفت: 

گزارش از عرفان عباسی