به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، «احمد خورشیدی» در گفتگوی تلویزیونی با برنامه انتخاباتی «زمانه» که از شبکه دو پخش میشود، افزود: محتوای تولید شده سه نامزد مطرح در نظرسنجیها خیلی به هم نزدیک است.
مدیر عامل تلویزیون تعاملی «تلوبیون» گفت: هرکس بیشتر تولید محتوا کرده و جدیتر در فضای مجازی وارد شده، قاعدتا مصرفش هم بیشتر بوده است.
رقابت نزدیک نامزدهای انتخابات در تولید محتوای مجازی
مدیر عامل تلویزیون تعاملی «تلوبیون» با اشاره به تولید محتوای مجازی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: از نظر تولید و مصرف محتوای مجازی اختلاف چندانی بین نامزدهای مطرح در انتخابات نیست.
صاحبخبر -
∎