شناسهٔ خبر: 67265666 - سرویس استانی
منبع: ایمنا | لینک خبر

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

برای برگزاری دومین کنگره شهدا کهگیلویه و بویراحمد آمادگی کامل داریم

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: زیرساخت‌های لازم جهت برگزاری دومین کنگره دو هزار شهید استان فراهم شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سردار حمید خرم‌دل، امروز _چهارشنبه، سی‌ام خرداد_ در یادواره شهدای آموزش استان با گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی و شهدای آموزش کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: برنامه‌های خوبی برای برگزاری کنگره ملی شهدا پیش‌بینی شده‌است.

وی افزود: در شانزدهم شهریور برنامه شب‌های شیدایی در کنار رودخانه بشار به مدت ۱۵ شب از سوی تیپ ۴۸ فتح اجرا می‌شود و در این زمینه همه شهرستان اجلاسیه مخصوص خود را دارند و حدود ۱۲ اجلاسیه نیز برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، گفت: اجلاسیه شهدای گچساران از هفته آینده با حضور سردار علیرضا تنگسیری و توزیع حدود دوهزار جهیزیه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این زمینه تمثال شهدا طراحی و تقدیم خانواده شهدا شد و گفت‌ وگو و مصاحبه ۱۰۰ فرمانده دفاع مقدس در خبر و پوشش خبری صداوسیما نیز به نحو مطلوب در حال انجام است.

خرمدل خاطرنشان کرد: نصب تابلوهای تمثال شهدا در ورودی‌ها و طراحی المان‌های مختلف در این ارتباط از سوی شهرداری یاسوج و فراهم شدن امکانات حوزه سیستم صوتی از جمله اقداماتی است که برای برگزاری این کنگره انجام شده است.