شناسهٔ خبر: 67264031 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

ثبت نام کلاس‌های آموزشی در حوزه هنری کردستان آغاز شد

سنندج- ایرنا- در راستای کشف، جذب و پرورش استعدادهای درخشان هنری، ثبت نام ترم تابستان کلاس‌های هنری در حوزه هنری استان کردستان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، رئیس حوزه هنری کردستان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در سنندج، اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل تابستان و ضرورت ارائه برنامه مفید و اثرگذار در راستای پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و همچنین دیگر علاقه‌مندان به فراگیری رشته‌های هنری، ثبت نام کلاس‌های آموزشی حوزه هنری در ترم تابستان از اول تا ۱۵ تیرماه انجام می شود.

اسعد فرهادی افزود: اساتید مجرب و شناخته شده استان در تابستان در محل حوزه هنری دوره های آموزشی را تدریس و در پایان با توافق انجام شده با اداره کل فنی و حرفه ای استان پس از امتحان پایانی، گواهی تعیین سطح برای شرکت کنندگان صادر می شود.

وی با اشاره به اینکه کلاس‌ها از ۱۰ تیرماه شروع خواهد شد گفت: کلاس شعر، کلاس داستان نویسی، بازیگری تئاتر، کارگردانی تئاتر، نمایشنامه نویسی، تصویربرداری و تدوین بخشی از دوره‌های این دوره‌های آموزشی در حوزه هنری استان کردستان است.

رئیس حوزه هنری کردستان ادامه داد: کلاس نقاشی و طراحی، نقاشی کودک، طراحی پوستر، نقاشی‌خط، خوشنویسی، کاریکاتور، تار، سه تار، ویولون، پیانو، سنتور و دف نوازی ازدیگر دوره‌های آموزشی است که در ترم تابستان در حوزه هنری آموزش داده می شود.

وی تاکید کرد: علاقه مندان به ثبت نام دوره ها می توانند به ۲ گونه حضوری و یا از طریق سایت تخصصی https://survey.porsline.ir/s/vvzf۷mQ۴ ثبت نام کنند.

فرهادی ادامه داد: علاقه‌مندان برای دریافت مشاوره‌های تخصصی و یا کسب اطلاعات بیشتر همه روزه می‌توانند از ساعت ۷ الی ۱۳ با شماره ‌های ۳۳۲۴۳۶۲۴-۰۸۷ داخلی ۳۰ و ۲۶ کارشناسان واحد آموزش تماس بگیرند.

وی افزود: همچنین هنرجویان می‌توانند برای مشاوره و ثبت‌نام حضوری همه روزه از ساعت ۷ تا ۱۸ به نشانی سنندج- خیابان شهید تعریف- پایین تر از بیمارستان شهید قاضی- حوزه هنری استان کردستان مراجعه داشته باشند.

به گفته وی شناسه @art_kurdestan در ایتا و اینستاگرام و کانال تلگرامی t.me/hhonari_kurdistan @ برای عضویت هنرجویان علاقه‌مند دوره‌های آموزشی حوزه هنری استان کردستان در شبکه‌های مجازی تعیین شده است.