شناسهٔ خبر: 67263148 - سرویس اقتصادی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توزیع ۹۶ تن گوشت قرمز گوساله گرم تنظیم بازاری در استان قزوین

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای ماه خرداد تاکنون ۹۶ تن گوشت قرمز گرم گوساله تنظیم بازاری در استان توزیع شده است.

صاحب‌خبر -

جمشید زمانی مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: گوشت قرمز گوساله گرم تنظیم بازاری از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان، تعاونی‌های مصرف کارمندی و کارگری و روستایی و همچنین کاسبان امین استان از طریق معرفی کمیته تنظیم بازار شهرستان‌ها توزیع می‌شود.

زمانی یادآور شد: قیمت هر کیلوگرم گوشت ران و سردست برای مصرف کننده ۲۹۹ هزار تومان، گوشت مخلوط هر کیلوگرم ۲۸۵ هزار تومان و گوشت چرخکرده ۲۷۵ هزار تومان تعیین شده که بصورت بسته بندی بشقابی یک و دو کیلوگرمی برای شهروندان عرضه می‌شود.

وی تاکید کرد: این طرح با هدف تنظیم بازار، تعادل بخشی قیمت گوشت در سطح بازار و رفاه حال شهروندان اجرا شده و شهروندان استان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه گرانفروشی و تخلف مراتب را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: طرح توزیع گوشت قرمز گوساله گرم تنظیم بازاری با همکاری شرکت پشتیبانی امور دام با سازمان جهاد کشاورزی و با هدف حمایت از مصرف کنندگان خانوار با قیمت تنظیم بازار در سطح استان آغاز شده که با توجه به استقبال خوب مصرف کنندگان این طرح تا اطلاع ثانوی تداوم دارد.