شناسهٔ خبر: 67153703 - سرویس فرهنگی
منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تجلیل از فعالان ترویج ازدواج در جشن وصال سمنان

به مناسبت هفته ازدواج، آیین تجلیل از ۵۰ زوج برتر، سازمان مردم نهاد، فعال فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای، تسهیل گر ازدواج و تحکیم بنیان خانواده با عنوان جشن وصال و با شعار آسان و آسمانی در سمنان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در این جمع با تشریح وضعیت استان در بحث ازدواج و فرزندآوری و طلاق، استان سمنان را از استان‌های بحرانی در این زمینه برشمرد و بر تقویت سیاست‌های تشویقی و حمایتی مصوب دولت سیزدهم نظیر اهداء زمین رایگان به خانواده‌های واجد شرایط و تکمیل پرداخت تسیهلات ازدواج تاکید کرد.
سید محمدتقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان در خصوص این مراسم گفت: فعالیت‌های شاخص این زوج‌های برگزیده در دو سال گذشته معیار انتخاب و معرفی این افراد بوده است تا با تشکیل گروه‌های هم اندیشی برای ترغیب به امر ازدواج از توانایی‌های آنان بهره گرفته شود.
محمد حسین ذوالفقاری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان هم از آغاز اهداء ۲۵۲ جهیزیه و ۳۳۰ دستگاه وسایل سرمایشی به مددجئویان همزمان با هفته ازدواج دراستان خبر داد.

<div id="video-display-embed-code_11209571"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4258095/11209571?width=600&height=350"></script></div>