شناسهٔ خبر: 67148347 - سرویس سیاسی
منبع: اکونیوز | لینک خبر

رصد تحرکات انتخاباتی در فضای مجازی؛ تخریب، توهین، دروغ و شای... -

اقتصاد ایران: تهران- ایرنا- رئیس پلیس فتا فراجا از اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا در ۳۴ کارگروه در سراسر کشور با هدف رصد جریانات مرتبط با چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سردار وحید مجید روز چهارشنبه اظهار داشت: با هدف اجرای ماموریت‌های ذاتی و محوله پلیس فتا، رصد جریانات مرتبط با برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سراسر کشور در ۳۴ کارگروه ویژه عملیاتی در حال اجرا است .

این مقام ارشد سایبری ادامه داد: پلیس فتا مطابق با شرح وظایف ابلاغی و تعیین شده همه جریانات را رصد کرده و در صورت مشاهده موارد مجرمانه نظیر تخریب، توهین، دروغ و شایعه پراکنی و هر گونه اقدام در حوزه جرایم ویژه انتخاباتی با متخلفان و مجرمان برابر قانون برخورد خواهد کرد.

رئیس پلیس فتا فراجا تصریح کرد: در ایام کنونی منتهی به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پلیس فتا در راستای اجرای وظایف و ماموریت‌های محوله با وزارت کشور، دادستانی و سایر نهادهای ذی نفع در راستای ارتقاء امنیت در فضای مجازی تعامل و ارتباط تنگاتنگ برقرار است.

رصد تحرکات انتخاباتی در فضای مجازی؛ تخریب، توهین، دروغ و شایعه پراکنی ممنوع

به گزارش ایرنا، انتخابات زودهنگام چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برای انتخاب نهمین رئیس جمهور اسلامی ایران هشتم تیرماه در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها برگزار می‌شود. مسعود پزشکیان؛ حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی؛ سعید جلیلی؛ علیرضا زاکانی؛ محمدباقر قالیباف و سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی ۶ نامزد تایید صلاحیت شده در این انتخابات هستند که از ۲۲ خردادماه تبلیغات آنها آغاز شده است.

اخبار بیشتر از انتخابات پیش رو را در صفحه انتخاباتی ایرنا دنبال کنید.