شناسهٔ خبر: 67146347 - سرویس استانی
منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان برترین استان در اجرای خدمات دولت الکترونیک شد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از کسب عنوان برتر این اداره کل در اجرای خدمات دولت الکترونیک در بین سایر ادارات کل راه و شهرسازی کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، میلاد وفادار معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از کسب عنوان برتر این اداره کل در اجرای خدمات دولت الکترونیک در بین سایر ادارات کل راه و شهرسازی کشور خبر داد و گفت: الکترونیکی شدن خدمات دستگاه، کیفیت خدمات ارائه شده دستگاه، مشارکت دستگاه در فرایندهای سنجش رضایت مردم، رضایت‌مندی مردم از خدمات دستگاه و شفافیت عمومی دستگاه از مهم‌ترین شاخص‌ها در کسب عنوان برتر این اداره کل در ارائه خدمات دولت الکترونیک در بین ادارات کل راه و شهرسازی کشور بود که در همایش توسعه هوشمندسازی و امنیت فضای مجازی وزارت راه و شهرسازی در خردادماه جاری معرفی شد. 
 
 وی با بیان اینکه این دستاورد ارزشمند به همت واحد فناوری و ارتباطات این اداره کل محقق شد، تاکید کرد: جایگزینی خدمات دستی با خدمات الکترونیکی از سوی دستگاه‌های اجرایی مهم‌ترین هدف راه اندازی دولت الکترونیک بوده که نتایج ارزشمندی همچون کاهش هزینه‌ها، افزایش سرعت ارائه خدمات و رضایت‌مندی مردم را به همراه دارد. 
 
 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه عمده فعالیت‌های این اداره کل در حوزه‌های مختلف کاری به‌صورت کاملاً الکترونیکی انجام می‌شود، افزود: در این اداره کل تمامی خدماتی که به شهروندان، پیمانکاران و مهندسین عضو نظام مهندسی ساختمان ارائه می‌شود در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان قسمت «میز خدمت الکترونیکی» به عنوان یک درگاه واحد تجمیع شده و در جهت افزایش رضایتمندی ارباب رجوعان به تمامی درخواست‌ها در کمترین زمان ممکن پاسخ داده می‌شود. 
 
 وفادار تاکید کرد: همچنین در قالب دولت الکترونیک خدماتی نظیر پیگیری مکاتبات اداری، درخواست خدمت، فرم‌های نظرسنجی الکترونیکی، اطلاع‌رسانی فرایندهای سازمانی و خدمات اداره کل در پورتال سازمانی، طرح درخواست و شکایات، تکریم ارباب رجوع، شناسنامه خدمات، فرایندهای سازمانی، دسترسی آزاد به اطلاعات، گزارش شهروندی، طرح‌های توسعه و عمران شهری، تسهیلات بهسازی و نوسازی و سامانه شهراه ارائه می‌شود.