شناسهٔ خبر: 67144525 - سرویس اجتماعی
منبع: شیرازه | لینک خبر

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز اعلام کرد:

اعزام ۵۰۰ نیروی انسانی به مرز شلمچه

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: بیش از ۵۰۰ نفر نیروی انسانی از جمله پاکبانان، آتش‌نشانان، رانندگان، اتوبوس، نیروهای اداری و امور فرهنگی از پانزدهم مرداد به مرز شلمچه اعزام خواهند شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» به نقل از روابط‌ عمومی معاونت محیط‌ زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز، روح‌الله خوشبخت در نخستین جلسه هماهنگی ستاد اربعین حسینی شهرداری شیراز باهدف خدمات‌رسانی به زائران سرور و سالار شهیدان، حضرت امام حسین (ع) در مرز شلمچه اظهار کرد: انجام هماهنگی‌های لازم برای تسریع در عملیات ساخت و بهره‌برداری از سوله موکب احمد بن موسی (ع) در مرز شلمچه، در خدمت‌رسانی هر چه‌بهتر به زائران مؤثر است.

 وی همچنین با اشاره به انجام هماهنگی‌های لازم برای ارائه خدمات دیگری همچون نظافت، جمع‌آوری زباله، به طول بیش از چهار کیلومتر و به‌صورت رفت‌وبرگشت از سه‌راه جهاد تا نقطه صفر مرزی و همچنین پایانه، ایمنی، آتش‌نشانی، حمل‌ونقل و سایر خدمات به زائران از سوی شهرداری شیراز افزود: علاوه بر این اقدامات فرهنگی درخور جایگاه شیراز به‌عنوان سومین حرم اهل‌بیت (ع) نیز در این ایام انجام می‌شود.

 معاون شهردار شیراز با بیان اینکه شهرداری شیراز همچون سال‌های گذشته به خدمت‌رسانی در ایام اربعین می‌پردازد، تصریح کرد: بیش از ۵۰۰ نفر نیروی انسانی از جمله پاکبانان، آتش‌نشانان، رانندگان، اتوبوس، نیروهای اداری و امور فرهنگی از پانزدهم مرداد به مرز شلمچه اعزام خواهند شد.

 خوشبخت همچنین خاطرنشان کرد: عملیات طراحی و ساخت سوله‌های ثابت در موکب حضرت احمد بن موسی (ع) طبق مصوبه شورای شهر شیراز در دست اجرا است و تا ایام اربعین در مدار خدمت‌رسانی قرار می‌گیرد.

 وی از سایر ارگان‌ها از جمله علوم پزشکی شیراز خواست با همکاری و همراهی همیشگی خود روند برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم اربعین حسینی را هموار کنند.

 رئیس ستاد اربعین شهرداری شیراز اضافه کرد: نیاز به واکسیناسیون در موضوعات موردنیاز، اعزام گروه مجهز اورژانس، تجهیزات، و استقرار در محل موردنظر برای ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی خادمان زائران اباعبدالله الحسین (ع) از جمله مواردی است که به همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیاز دارد.

انتهای خبر/