شناسهٔ خبر: 67055097 - سرویس سیاسی
منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

امام جمعه رشت: نامزدهای ریاست جمهوری طوری صحبت نکنند که منجر به اباهه گری و بازی در زمین دشمن شود

رسول فلاحتی، امام جمعه رشت: شایسته است نامزدهای تبلیغاتی در بیانات خود طوری صحبت نکنند که منجر به اباهه گری و بازی در زمین دشمن شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آیت الله رسول فلاحتی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با اشاره به اهمیت توجه به مؤلفه‌های فرهنگی، بومی و ملی و با انتقاد از تمسخر و تحقیر لهجه و زبان‌های بومی اظهار کرد: امروز فرهنگ قدری دستخوش حوادث شده و توقع مردم آن است که در این شرایط خروجی شورای عالی انقلاب فرهنگی را ببینند.

وی با بیان اینکه در آینده نزدیک انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری رقم خواهد خورد، افزود: شایسته است کاندیداهایی که مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفتند در تبلیغات رعایت اخلاق را در پیش بگیرند و از تخریب یکدیگر بپرهیزند.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه نامزدهای انتخابات بر داشته‌ها و دستاوردهای انقلاب ایران و جایگاه بزرگ ملت ایران توجه داشته باشند، افزود: شایسته است نامزدهای تبلیغاتی در بیانات خود طوری صحبت نکنند که منجر به اباهه گری و بازی در زمین دشمن شود.

فلاحتی با تاکید بر خاطره اجرایی مردم از رئیس جمهوری جهادی و خدوم ایران اسلامی یعنی شهید رئیسی اضافه کرد: شهید رئیسی مسیری را طی کرد که ادامه آن برای بسیاری از افراد دشوار است کسانی که وارد عرصه انتخابات شدند بدانند که مردم مطالبات جدی دارند.

وی با تاکید بر اینکه مطالبات بر اساس امکانات و شرایط حائز اهمیت است، گفت: شهید رئیسی با امکانات موجود فعالیت‌های اثرگذار، ماندگار و بزرگی انجام داد و با روحیه جهادی در بین اذهان مردم ماندگار شد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به وجدان‌های بیدار جامعه جهانی و دانشجویان کشورهای غربی در برابر جنایات رژیم منحوس صهیونیستی بیان کرد: امروز جوانان در اروپا و آمریکا بر اساس تعریف قرآن کریم از جبهه حق و باطل در جبهه حق قرار گرفته‌اند.

وی افزود: بیداری جهانی نشان می‌دهد که آمریکا قدرت مطلق نیست و صهیونیست‌ها نیز رو به افول بوده و باید بروند.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام