شناسهٔ خبر: 67051072 - سرویس استانی
منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ساخت و نوسازی ۸۶۲ کلاس درس در دولت سیزدهم

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر گفت: ساخت و نوسازی ۸۶۲ کلاس تخریبی بیانگر اهتمام دولت سیزدهم به توسعه فضا‌های آموزشی در این استان است.‌

صاحب‌خبر -

ساخت و نوسازی ۸۶۲ کلاس درس در دولت سیزدهم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر،   ابراهیم احمدی اظهار داشت: پیش از آغاز دولت سیزدهم هزار و ۸۰۶ کلاس تخریبی در استان وجود داشت که در این مدت ۸۶۲ کلاس تخریبی نوسازی و تحویل آموزش و پرورش شد.

وی با اشاره به تدوین سند چشم‌انداز مدرسه‌سازی در استان افزود: بر اساس این سند شش ساله تا سال ۱۴۰۶یکهزار و ۸۰۰ کلاس درس در استان ساخته و تحویل می‌شود.

احمدی گفت: خیرین در امر ساخت مدرسه مشارکت مطلوبی دارند به‌گونه‌ای که بیش از ۵۰ درصد فضا‌های آموزشی با همکاری خیرین ساخته می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان  یارآورشد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۸۶۲ کلاس درس با سرمایه‌گذاری ۱۲ هزار میلیارد ریال تکمیل و تحویل آموزشی و پرورش این استان شده است.

وی، طرح شهید عجمیان را از مهمترین طرح‌ها در دولت شهید آیت‌الله رئیسی عنوان کرد و گفت: در این طرح ۱۰۰ مدرسه با اعتبار ۱۴۴میلیارد ریال، تجهیز، نوسازی و رنگ‌آمیزی شده است.

احمدی ادامه داد: امسال ۶۰ آزمایشگاه در ۶۰ فضا‌های آموزشی در مدارس استان بوشهر به امکانات آزمایشگاهی مجهز می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت: با رایزنی‌های انجام شده رهاورد دور دوم سفر رئیس جمهور برای دانش آموزان این استان یکهزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار است.