شناسهٔ خبر: 67024264 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

تمهیدات ترافیکی ویژه آیین تشییع پیکر مطهر شهید "سعید آبیار" در کرج

کرج - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز از اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه آیین تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم "سعید آبیار" در کرج خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ "حمداله رحمتی پور" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سعید آبیار از میدان شهدا تا امامزاده حسن(ع) کرج، صبح فردا پنجشنبه محدودیت تردد به منظور روان سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور معابر منتهی به مسیر تشییع اجرا می شود.

وی اضافه کرد: محدودیت ترافیکی و ممنوعیت تردد از ساعت هشت صبح در خیابان شهید بهشتی از زیرگذر طالقانی به سمت میدان شهدا و در ادامه در طول بلوار مهدیه تا میدان توحید، خیابان شهید بهشتی تقاطع فروغی به سمت میدان شهدا، میدان توحید به سمت امامزاده حسن (ع)، میدان قدس به سمت میدان توحید و بلوار امامزاده حسن (ع) از تقاطع خوابگاه تا امامزاده حسن و بالعکس اجرا خواهد شد.

رحمتی پور افزود: محل برگزاری مراسم توسط کارکنان پلیس راهور استان البرز به صورت ویژه تحت پوشش نظارت ترافیکی است.

وی از شهروندان خواست ضمن همکاری لازم با پلیس، وسایل نقلیه خود را در معابر منتهی به محل برگزاری مراسم متوقف نکنند چرا که سبب افزایش تراکم و بروز گره های ترافیکی خواهد شد.

شهید مدافع حرم سعید آبیار متولد دوم شهریور ماه سال ۱۳۵۱، سیزدهم خردادماه جاری در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در حلب سوریه به شهادت رسید.