شناسهٔ خبر: 67001929 - سرویس اجتماعی
منبع: دانشجو | لینک خبر

خدمات‌رسانی سازمان تاکسیرانی به زائران حرم مطهر حضرت امام (ره) از بامداد تا پایان مراسم

خدمات رسانی رایگان ۲۱۵ دستگاه تاکسی ون و برپایی غرفه‌های فرهنگی و پذیرایی از جمله اقدامات سازمان تاکسیرانی در مراسم بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) است.

صاحب‌خبر -

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم بزرگداشت سی و پنجمین ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، به جهت ایجاد تسهیلات در خدمات رسانی به زوار مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی سازمان تاکسیرانی با ۲۱۵ دستگاه تاکسی ون خدمات رسانی خود را از ساعت ۴ بامداد آغاز کرد.

این خدمات رسانی در دو محور انجام شد. محور شماره یک از قطعات جدید بهشت زهرا (س) آغاز شد که در مسیر میدان بصیرت و میدان افراسیابی - بلوار خلدبرین - زیرگذر- بلوارحضرت زهرا (س) - میدان شهداءگمنام - بلوار شهداء و باب الشهداء به صورت رفت و برگشت تردد صورت گرفت.

در محور شماره دو نیز از باب المغفره بلوار علامه عسگری در مسیر ابتدای بلوار عسگری شرق به غرب -روی پل ساعت- دوربرگردان شرق مقابل پارکینگ شماره ۱۰، بلوار علامه عسگری به شرق - روی پل ساعت- از دوربرگردان غرب به صورت رفت و برگشت سرویس رسانی انجام شد. ۱۵ دستگاه ون نیز در اختیار شرکت شهر سالم برای انجام خدمات پزشکی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش حوزه مقاومت بسیج شهدای تاکسیرانی نیز اقدام به برپایی غرفه فرهنگی و موکب پذیرایی در این مراسم کرد.

در غرفه فرهنگی سازمان تاکسیرانی اقداماتی، چون اهدای بسته فرهنگی به عاشقان امام (ره)، خدمات سلامت، غرفه مادر و کودک و مهدکودک انجام شد.

موکب پذیرایی شهدای تاکسیرانی نیز با توزیع آبمیوه و کیک، بستنی و آب آشامیدنی پذیرای زوار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود.