شناسهٔ خبر: 67001703 - سرویس استانی
منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امام خمینی (ره) احیاگر اسلام انقلابی در برابر اسلام آمریکایی

امام خمینی (ره) خالق فقه پویا و احیاگر اسلام انقلابی در برابر اسلام آمریکایی بود.

صاحب‌خبر -

امام خمینی (ره) احیاگر اسلام انقلابی در برابر اسلام آمریکایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی رحمه الله علیه دیشب در مسجد صبوری قائم شهر برگزار شد.


رئیس ستاد اقامه نماز استان مازندران در این آئین، تبیین و بازخوانی اندیشه‌های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی در تداوم رهبری‌های مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه‌ای را یک ضرورت و استمرار حفظ آرمان‌ها و اهداف امام راحل دانست.

حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی توحید محوری، خدا باوری، قاطعیت و از خود گذشتگی و استکبارستیزی را از مشخصه‌های بارز امام راحل برشمرد و افزود: امام خمینی (ره) به موازات تغییر و تحول عصر و زمان با ایجاد جامعیت فقهی و خلق فقه پویا و نیز معرفی اسلام انقلابی ناب محمدی در برابر اسلام آمریکایی، تمدن جدید اسلامی را در جهان پایه گذاری و ترسیم و عملی کرده است.

وی با اشاره به تحولات جهان و بیداری ملت‌ها نسبت به جنایات اسرائیل غاصب در سرزمین‌های اشغالی، آمریکا و اسرائیل و مکتب لندنی را خبیث‌ترین دشمنان اسلام انقلابی نام برد که مصائب جهان اسلام و فلسطین مظلوم وغزه، بیانگر عمق خباثت و جنایات دشمنان اسلام و قرآن است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان مازندران بصیرت افزایی و دشمن شناسی و توکل به خدا و اتحاد و همدلی مردم را از توصیه‌های موکد بنیانگذار جمهوری اسلامی دانست و با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در اهمیت انتخابات پیش رو از آحاد مردم خواست با حضور پرشور و معنادار خود در انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری به فردی رای دهند که ادامه دهنده راه و رویه شهید رئیسی و به قصد خدمتگزاری به مردم باشد.