شناسهٔ خبر: 66948850 - سرویس فرهنگی
منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

بازدید وزیر آموزش و پرورش از حوزه اجرا امتحان نهایی دبیرستان فرزانگان 9 آموزش و پرورش منطقه 12 شهر تهران

در راستای نظارت مستمر و کیفیت‌بخشی به برگزاری امتحانات؛ رضامراد صحرایی؛ وزیر آموزش و پرورش از حوزه  امتحانات نهایی دبیرستان فرزانگان 9 بازدید بعمل آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، صبح روز پنجشنبه 10خردادماه 1403  هم ‌زمان با ششمین روز امتحانات نهایی پایه دوازدهم، رضامراد صحرایی  با حضور در مدرسه فرزانگان 9 در منطقه 12 از حوزه‌ برگزاری امتحانات نهایی بازدید و از نزدیک در جریان روند برگزاری امتحانات قرار گرفت و توصیه‌ها و دستورات لازم را در این زمینه صادر کرد.

وزیرآموزش‌ و پرورش در این بازدید با برخی از عوامل اجرایی و همچنین تعدادی از دانش آموزان سخن گفت و ضمن بررسی نحوه برگزاری فرآیند امتحانات، بر اجرای صحیح و دقیق دستورالعمل‌های امتحانات و رعایت قوانین و ایجاد فضایی مناسب و آرام برای دانش آموزان تاکید كرد.

وی در این بازدید ضمن  اظهار رضایت از روند مطلوب برگزاری امتحانات و تشکر از زحمات مسئولین حوزه های  آزمون در سراسر کشور اعلام کرد برای تقدیر از زحمات این عزیزان تقدیر نامه وزیر صادر و همچنین از سایر عوامل برگزاری آزمون به نحو شایسته تقدیر خواهد شد

عضو کابینه دولت مردمی افزود: با توجه به تاثیر نمرات امتحانات در کنکور سراسری، بر حفظ نظم، انضباط و رعایت مقررات و آئین نامه‌های امتحانات تاکید و فرآیند برگزاری امتحانات نهایی را از مهم‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش است که باید با دقت نظر و مسئولیت پذیری  صورت گیرد.

شایان ذکر است؛ در این بازدید مجتبی یوسفی؛ عضو هئیت رئیسه مجلس و نماینده مروم شریف و ولایتمدار اهواز،  علیرضا کریمیان؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران نیز حضور داشتند.