شناسهٔ خبر: 66872224 - سرویس استانی
منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

روند افزایش دما از اواسط هفته | آسمان صاف برای آخر هفته

 امروز دوشنبه (۷ خرداد) روی ارتفاعات البرز شرقی در ساعات عصرگاهی در ارتفاعات واقع در شمال غرب کشور انتظار رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری ‌آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر به همشهری گفت: «گزارش هواشناسی برای فردا سه‌شنبه (۸ خرداد) شرق سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز شرقی در استان سمنان و غرب خراسان رضوی رگبار باران را تجربه خواهند کرد.»
امین حسین نقشینه افزود: «در ۲ آینده، برای مناطقی از شرق و شمال شرق به ویژه زابل، باد شدید و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.»
به گفته کارشناس سازمان هواشناسی کشور از روز سه‌شنبه (۸ خرداد) روند افزایش دما در بیشتر مناطق کشور وجود دارد. چهارشنبه (۹ خرداد) و پنجشنبه (۱۰ خرداد) جوی آرام و پایدار در کشور مستقر می‌شود و در ساعات عصرگاهی در دامنه‌های شمالی البرز مرکزی و شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل بارش پراکنده رخ می‌دهد.
دوشنبه (۷ خرداد) و سه‌شنبه (۸ خرداد) خلیج‌فارس مواج و متلاطم است.
آسمان تهران در ساعات عصرگاهی افزایش ابر، گاهی رگبار، رعد وبرق، وزش باید شدید و احتمال خیزش گرد و خاک را تجربه می‌کند. نوسانات دمایی پایتخت بین ۳۲ و ۲۲ درجه سانتی‌گراد است.
افزایش روند نوسانات دمایی برای مشهد مقدس نیز نشان می‌دهد که دمای هوا دوشنبه (۷ خرداد) نسبت به یکشنبه (۶ خرداد) ۵ درجه گرم‌تر شده و از ۲۳ به ۲۸ درجه سانتی‌گراد رسیده‌است.

بیشتر بخوانید:
شدت بارش بهاری در ۶ استان| خیزش گرد و خاک در نیمه شرقی کشور