شناسهٔ خبر: 66863380 - سرویس استانی
منبع: دانشجو | لینک خبر

آغاز به کار جشنواره «امید و حرکت» در دانشگاه شهید باهنر کرمان

به همت اداره انجمن‌های علمی حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید باهنر کرمان، پانزدهمین جشنواره درون دانشگاهی "امید و حرکت" فعالیت خود را آغاز کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، پانزدهمین جشنواره درون دانشگاهی "امید و حرکت" ویژه ارائه آثار و دستاورد‌های انجمن‌های علمی دانشجویی حسین اکبری‌فرد رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان فعالیت خود را آغاز نمود.

رئیس این دانشگاه در حاشیه بازدید از بخش نمایشگاهی این رویداد علمی گفت: جشنواره درون دانشگاهی حرکت باهدف افزایش مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های علمی، حمایت و تشویق دانشجویان، شناسایی دانشجویان دارای ایده‌های نو و روز دنیا، به‌اشتراک‌گذاری تجربه‌های موفق بین دانشجویان، تشویق دانشجویان به فعالیت‌های متناسب با نیاز‌های کشور، ایجاد بستری مناسب در جهت ارتباط دانشگاه و صنعت نقش مؤثری دارد.

اکبری فرد خاطرنشان کرد: انجمن‌های علمی بزرگ‌ترین مجموعه دانشجویی فعال در دانشگاه‌ها هستند که می‌توانند دانشجویان زیادی را در گروه‌های آموزشی دورهم جمع کند و از آن به‌عنوان بازو‌های علمی دانشگاه‌ها نام ببرد که می‌توانند در ترویج علم و فناوری نقش مؤثری داشته باشند.

او تصریح کرد: فعالیت گسترده دانشجویی در انجمن‌های علمی، قرارگرفتن دانشجویان در کنار یکدیگر، خلاقیت و هم‌افزایی فکری بیشتری را در بر دارد و موجب پیشرفت علمی بیشتر دانشگاه و جامعه خواهد بود. وی ابراز امیدواری کرد همواره برکات و دستاورد‌های رویداد‌های علمی برای دانشگاه جاری و ساری باشد.

شایان‌ذکر است: بخش نمایشگاهی پانزدهمین جشنواره درون دانشگاهی امید و حرکت ویژه دستاورد‌های انجمن‌های علمی دانشگاه از ۶ تا ۸ خردادماه در محوطه روبروی تالار وحدت این دانشگاه دایر است.