شناسهٔ خبر: 66841002 - سرویس اجتماعی
منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس کمیته امداد:

آیت‌الله رئیسی تبلور یک مدیر انقلابی و خادم مردم بود

رئیس کمیته امداد: رئیس کمیته امداد با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی تبلور همه شاخص‌های مدیر انقلابی بود، گفت: این شهید بزرگوار به معنای واقعی خود را خادم مردم می‌دانست و به خدمت به مردم افتخار می‌کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سیدمرتضی بختیاری در پی شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و هیات همراه در سانحه سقوط بالگرد در گفتگویی به زوایای شخصیتی این شهید بزرگوار پرداخت و افزود: شهادت اوج نوکری و اوج خدمت به مردم است و در مدتی که در آستان قدس بودم از نزدیک خادمی مردم را از ایشان در رفتار و گفتار مشاهده کردم.

وی با بیان اینکه دلسوزی آیت‌الله رئیسی نسبت به مردم بی‌نظیر و استثنایی بود، اظهار کرد: در مدتی که آیت‌الله رئیسی در مشهد و تولیت آستان قدس حضور داشتند، با همه مردم مشهد ارتباط عاطفی و دلسوزانه داشتند.

رئیس کمیته امداد اضافه کرد: آیت‌الله رئیسی تبلور تمام عیار یک خدمتگزار به اسلام و مسلمین بود.

بنا بر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، بختیاری با تاکید بر اینکه آیت‌الله رئیسی در خلوت و برون خود همواره با خداوند و ائمه ارتباط قلبی داشت، افزود: ایشان در خلوت خود نیز همیشه دست به دامن حضرت امام رضا(ع) بود و ارتباط معنوی با خداوند داشت و این ارتباط زمینه‌ساز نوکری و خدمتگزاری ایشان به مردم بود.

به گفته او، ایشان در خلوت خود با خداوند نیز خود را نوکر مردم می‌دانست و به این نوکری می‌بالید. یکی از تبلورهای آیات و روایت قرآن در شانیت خدمت به مردم است که در ایشان قابل مشاهده و لمس بود.

رئیس کمیته امداد اظهار کرد: در تمام دوران زندگی از نوجوانی تا پیش از شهادت، روحیات و خلقیات ایشان در خدمت به مردم تعریف می شد. آیت‌الله رئیسی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی سوز اسلام و خدمت به ولایت و مردم داشت و خداوند در همان مسیر حاج قاسم شهادت را نصیب و توفیق ایشان کرد. آیت‌الله رئیسی رابطه عاشق و معشوقی با خداوند و امام رضا (ع) داشتند و همین مسئله شهادت را نصیب ایشان کرد.

انتهای پیام/