شناسهٔ خبر: 66625928 - سرویس سیاسی
منبع: ویجیاتو | لینک خبر

NetEase اجازه نقد منفی درباره Marvel Rivals به سازندگان محتوا نداده است

بازیکن سابق Overwatch فاش کرد / thegamer

صاحب‌خبر -

طبق گزارش‌ها، سازندگان محتوایی که به آن‌ها اجازه دسترسی به Marvel Rivals داده شده، مجبور شدند قراردادی را امضا کنند که آن‌ها را از انتشار «نقد منفی سلیقه‌ای از بازی» منع می‌کند.

این قرارداد همچنین می‌گوید که فرد نمی‌تواند «در بحث‌هایی شرکت کند که برای شهرت بازی مضر باشد» یا آن را با رقبای خود مقایسه کند.

علاوه بر این، ادعا شده که ناشر NetEase شرایط قرارداد را اجرا کرده و فردی را به دلیل حضور در پادکستی که در آن نظرات منفی در مورد Marvel Rivals ارائه شده بود، اخراج کرده است.

بخشی از قرارداد ابتدا توسط بازیکن سابق Overwatch، براندون لارند که با نام Seagull نیز شناخته می‌شود، به اشتراک گذاشته شد. او اظهار داشت که از این حرکت «بسیار ناامید» است و خاطرنشان کرد که بسیاری از افراد بدون خواندن آن، قرارداد را امضا می‌کردند.

میلر راس، اینسایدر صنعت ، اخیرا در پادکست The Aftershow ظاهر شد که در آن به همراه یکی از مجریان برنامه از Marvel Rivals انتقاد کردند. در طول پادکست، راس به JayShockblast می‌گوید که قبل از شروع صحبت در مورد بازی و جنجال‌آفرینی، آنجا را ترک کند، زیرا قرارداد امضا کرده بود.

Marvel Rivals Marvel Rivals

Sadot the Gamer مدعی است در وهله اول به دلیل حضور راس در برنامه بن شده، در پادکست به جزئیات بیشتری درباره قرارداد پرداخت. او گفت که بخش‌های دیگر قرارداد، بدتر هستند. اضافه کرد که سازندگان محتوا، پولی دریافت نمی‌کنند و این شرط را غیرمنتظره‌تر از انتقاد نکردن از بازی می‌داند.

Marvel Rivals یک شوتر تیمی 6v6 رایگان برای طرفداران است. در حالی که هنوز تاریخ انتشار نسخه نهایی مشخص نشده، دوره بتای محدود بازی در ماه می برگزار خواهد شد. پس از انتشار، بازی در ابتدا از طریق استیم برای رایانه‌های شخصی در دسترس خواهد بود.

داستان مستر بیست ؛ پادشاه یوتوب

ظاهرا حذف بازی Helldivers 2 از استیم تصمیم خود سونی بوده است - ویجیاتو ظاهرا حذف بازی Helldivers 2 از استیم تصمیم خود سونی بوده است - ویجیاتو thegamer