شناسهٔ خبر: 66576956 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار : مردم البرز با حضور پرشور خود نماینده سوم استان را انتخاب کنند

کرج - ایرنا- استاندار البرز با اشاره به اهمیت مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای گفت : مردم استان با حضور پرشور خود در پای صندوق های اخذ رای نماینده سوم البرز را با رای بالا برای مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مجتبی عبداللهی روز جمعه در بازدید از ستاد انتخابات استان البرز افزود: امیدواریم با حضور حداکثری مردم همانند گذشته انتخاباتی با شکوه رقم بزنیم .

وی بیان کرد: ۸۷۰ شعبه اخذ رای از ساعت هشت صبح امروز فعالیت رای گیری را در شهرستان های کرج ، فردیس و اشتهارد آغاز کردند و انتظار می رود مردم استان در ساعات آغازین انتخابات آرای خود را به صندوق های اخذ رای بیندازند.

استاندار : مردم  البرز با حضور پرشور خود نماینده سوم  استان را انتخاب کنند

عبداللهی گفت : در دست داشتن هر یک از مدارک شناسنامه، کارت ملی ، گواهینامه رانندگی ، گذرنامه و کارت پایان خدمت برای حضور در پای صندوق های اخذ رای قابل قبول است.

استاندار البرز افزود: در این مرحله از انتخابات این استان ۹۱ هزارو۷۰۰ نفر رای اولی هستند که امیدواریم به همراه خانواده های خود در انتخابات حماسه خلق کنند.

وی تاکید کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم در حوزه انتخابیه کرج ، فردیس و اشتهارد فراهم شده است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در ۱۱ اسفند ماه برگزار شد که بر اساس آمار نهایی انتخابات از مجموع ٣٤١هزار و ٥١٨ رای از آراء صحیح صندوق ها، "علیرضا عباسی" با ١٠٨ هزار و ٢٤١ رای به عنوان یکی از نمایندگان مردم حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد به مجلس راه یافت.

"علی شیرین زاد" با کسب ٥٥ هزار و ٢٣ رای و " مصطفی سعیدی سیرایی" با ٤٠ هزار و ٢٣٦ رای در مرحله نخست رای گیری به مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

استان البرز دارای سه کرسی در مجلس شورای اسلامی و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری است.

در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان البرز ۶۴۸ نفر ثبت نام کرده بودند که صلاحیت ۷۵ درصد آنان تایید شده بود.