شناسهٔ خبر: 65987374 - سرویس سیاسی
منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دعوت استاندار آذربایجان‌ غربی از مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

استاندار آذربایجان‌ غربی در پیامی مردم استان را برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

صاحب‌خبر -

دعوت استاندار آذربایجان‌ غربی از مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ متن پیام دعوت استاندار آذربایجان‌ غربی برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی قدس میراث ماندگار معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در راستای دفاع و حمایت از حقوق مستضعفان و مبارزه با استکبار جهانی و بویژه رژیم جعلی صهیونیستی است.

مسئله قدس هم از لحاظ دینی و مذهبی و هم از لحاظ منطقه‌ای و جهانی یکی از پر اهمیت‌ترین مسائل روز دنیاست و سال‌هاست در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان آزادگان عالم اعلام می‌کنند که هرگز آوارگی یک ملت از یاد نخواهد رفت و همواره در این مسیر، گام‌های استوارتری بر می‌دارند تا روزی که بیت‌المقدس آزاد باشد و جهانیان ببینند ظلم و اشغال پایدار نیست. روزجهانی قدس روز احیای موضوع فلسطین به عنوان مهمترین مسئله محوری و بازگرداندن توجه امت مسلمان به آن و احیای این مسئله در دل مردم است.

شعار امسال روز جهانی قدس که" از طوفان‌الاقصی تا طوفان‌الاحرار" نام گذاری شده نیز بیانگر آنست که بی تردید مقاومت و ایستادگى در برابر ظلم و بیداد و سازش‌ناپذیرى در برابر ستمگران، تنها راه پیروزى است.

فراموشی مسئله فلسطین و تأمین امنیت رژیم جعلی، کودک‌کش، اشغالگر و غاصب قدس شریف از برنامه‌های جدی نظام سلطه و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار علیه گسترش اسلام و غلبه بر کشورهای آزاد و مستقل در سطح منطقه و جهان است، که با ابتکار عمل و راهبرد حضرت امام خمینی (رض) در اعلام جمعۀ آخر ماه مبارک رمضان به عنوان "روز جهانی قدس"، این توطئه شوم و سنگین نقش بر آب شد و امروز، ادامه این راهبرد عظیم امام دوران، با هدایت حکیمانۀ رهبر معظم انقلاب اسلامى  حضرت آيت‌الله العظمى امام خامنه‌ای "مدظله العالی"، موجب بروز و ظهور افول مؤلفه‌های قدرت در رژیم غاصب صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی شد.

اینجانب، ضمن قبولی طاعات و عبادات و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر مقاومت و اعلام حمایت مجدد از مردم سرافراز فلسطین و مقاومتِ قهرمان، آحاد مردم شریف استان آذربایجان‌ غربی را به زنده‌نگه داشتن آرمان فلسطین و برگزارى هر چه باشکوه‌تر مراسم دشمن‌‌شکن روز قدس دعوت نموده و پیروزى ملت مظلوم فلسطین و آزادى قدس شریف را از درگاه خداوند سبحان خواستارم.

محمدصادق معتمدیان

استاندار آذربایجان غربی