شناسهٔ خبر: 65911453 - سرویس استانی
منبع: صدا و سیما | لینک خبر

قرارگاه نوروزی راهداری گلستان آماده خدمت به مسافران در دور دوم سفر‌های نوروزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: قرارگاه مرکزی ستاد نوروزی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در دوم سفرهای نوروزی نیز برای ارائه خدمت به مسافران فعال است.

صاحب‌خبر -

قرارگاه نوروزی راهداری گلستان آماده خدمت به مسافران در دور دوم سفر‌های نوروزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ عادل مصدقی درباره اقدامات نوروزی و طرح "پویش چشم به راهیم" با اشاره به فعالیت قرارگاه مرکزی ستاد نوروزی اداره کل گفت: در این قرارگاه همکاران حوزه راهداری و حمل و نقل در ۱۲ اداره شهرستان و ۲۷ باب راهدارخانه استان شبانه روزی به مسافران نوروزی خدمات می دهند.

او با اشاره به حجم ترافیک جاده‌های استان در روز‌های آینده ادامه داد: خروجی سامانه‌های تردد شمار استان با ثبت بیش از ۹ میلیون و ۲۴۸ هزار و ۹۶۳ تردد از ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز نهم فروردین ماه نشان از افزایش ۷ درصدی تردد‌ها در استان دارد.

مصدقی تصریح کرد: برای رانندگی ایمن توجه به نکات ایمنی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ضروری است و با توقف رانندگان در محل ایستگاه پویش چشم به راهیم در ورودی غربی استان برای آگاه سازی رانندگان و سرنشینان تلاش می‌شود.

به گفته وی، در این پویش با اجرای برنامه‌های فرهنگی و ایمنی به رانندگان و کودکان به عنوان همیار راننده برای جلوگیری از تصادفات و تلفات جاده‌ای آموزش داده می‌شود.